Artykuły z kategorii:
Wywiady
Wywiady
Szukając najlepszej wersji samego siebie – wywiad z Arkadiuszem Roszakiem
„Przez całe życie zajmuję się projektem, któremu na imię CZŁOWIEK. Wiem, że jest on dobry, ma niesamowity potencjał i może osiągnąć niesłychane rzeczy” – przedstawia się klientom Arkadiusz Roszak, coach i mentor pracujący w zespole ekspertów rozwoju talentów Coraz Lepszej Firmy.
CzytajWywiady
Czy reklama w lokalnych mediach jest jeszcze skuteczna i jak ją mądrze wykorzystać – wywiad z Juliuszem Markiem
O tym, jak wykorzystać lokalne media do pokazania swojego biznesu, rozmawiamy z Juliuszem Markiem, twórcą Telewizji Elbląskiej i prezesem Stowarzyszenia Nadawców Lokalnych.
CzytajWywiady
Szkolenia CLF są jak przebijanie murów. A najgrubsze mury przebija się głową – wywiad z Jackiem Lotkowskim
„Lepsze zarządzanie powoduje to, że co roku mamy progres obrotów o około 20 procent” – tak o zmianach wprowadzanych razem z CLF opowiada Jacek Lotkowski, dyrektor zarządzający w firmie OLA-TECH Energetyka, Teletechnika, Automatyka z Elbląga.
CzytajWywiady
„Stomatolodzy chcą zakładać własne gabinety, bo to jest prestiżowe i wydaje się bardzo dochodowe. Jednak nie do końca wiedzą, z czym to się wiąże od strony biznesowej” – wywiad z Pawłem Szczepaniakiem
W rozmowie z nami wyjaśnia m.in., co jest najważniejsze w prowadzeniu kliniki stomatologicznej i dlaczego lekarz musi wykazać się czasem umiejętnościami sprzedażowymi.
CzytajWywiady
„Malutkie kroki dają sumarycznie duży efekt. Statek koryguje kurs na bieżąco” – wywiad z Wojciechem Tracichlebem
Nigdy nie pracował na etacie, bo od dziecka wiedział, że chce być przedsiębiorcą i tworzyć coś własnego. Jako osiemnastolatek założył firmę budowlaną, a roczny pobyt w Stanach Zjednoczonych nauczył go wiary w to, że ta firma odniesie sukces.
CzytajWywiady
Biznesmen – jak artysta – musi być kreatywny! – wywiad ze Stefano Terrazzino
To miejsce powstało… z miłości. Z miłości do kawy i słodyczy, bo one są przecież słabością każdego „Italiano vero”. Ale przede wszystkim z miłości do życia – bliskich spotkań z ludźmi, dzielenia emocji… „Mała Sicilia di Stefano Terrazzino to mój artystyczny plac zabaw!”– żartuje jej właściciel, biznesmen z głową w chmurach.
CzytajWywiady
Staram się odczarować zawód księgowej. Nie chcę, żeby kojarzył się z nudną panią, siedzącą w papierach i mówiącą niezrozumiałym językiem – wywiad z Karoliną Szwancar
Można powiedzieć, że jest rewolucjonistką. Z biura rachunkowego zrobiła ultranowoczesną firmę, która z jednej strony czerpie z praktyki mindfullness, a z drugiej w swoje szeregi wprowadza… roboty.
CzytajWywiady
„Udostępniłem pakiety za 100, 200 i 300 dolarów miesięcznie, tymczasem niektórzy chcieli mi płacić nawet 500 czy 1000 dolarów. To był strzał w dziesiątkę!” – wywiad z Sebastianem Wilgoszem
Jak skalować biznes, który jest niszą w niszy? Czy programiści są trudnymi klientami? I dlaczego usunięcie kilku blokad psychicznych pozwala na natychmiastowe zwiększenie sprzedaży?
CzytajWywiady
„Szkolenia CLF-u to konkret i kawał mięsa, a nie pitu-pitu gościa, który przeczytał książkę i chce dawać wykład” – wywiad z Grzegorzem Ciorochem
Grzegorz Cioroch jest właścicielem firmy IGC sp. z o. o., która rekrutuje kierowców dla niemieckich firm transportowych i produkcyjnych.
CzytajWywiady
Kompas wyznacza drogę do lepszego życia – wywiad z Katarzyną Sznajder
Każdy z nas przychodzi na świat z jakimś talentem. Szczęśliwcom udaje się przekuć go nie tylko w pasję, ale i zawód. Tak rodzą się przedsiębiorcy. Nie każdy wie jednak, jak wykorzystać swoje mocne strony, by rozwinąć działalność i wykreować markę.
Czytaj