Jaki jest najlepszy sposób komunikacji z pracownikiem? | Biznesowe ABC #6




Pracownik znowu nawalił. Czujesz, że musisz z nim poważnie pogadać. Ale co robisz?

a) zamiatasz temat pod dywan - może to jednorazowa sprawa i już się nie powtórzy, lepiej nie psuć atmosfery w firmie,

b) opierdzielasz go z góry na dół, i koniecznie przy współpracownikach, niech wszyscy się czegoś nauczą, niech wiedzą, że z Tobą nie ma żartów!

c) wzywasz go na rozmowę i delikatnie, między wierszami, owijając wszystko szczelnie w bawełnę, zwracasz uwagę, że obecny poziom zaangażowania i efektów pozostawia w Tobie pewien niedosyt,

d) oglądasz najnowszy odcinek Biznesowego ABC, żeby nie popełnić żadnego z powyższych błędów. :)

Skoro sprawa jasna, kliknij PLAY i sprawdź, jak i co konkretnie powiedzieć, gdy pracownik nie pracuje tak, jak powinien.

Zobacz również

Jak zwolnić pracownika bez stresu i nerwów? | Biznesowe ABC #2
Jak zwolnić pracownika bez stresu i nerwów?
Biznesowe ABC #2
Jak delegować pracownikom zadania? 6 konkretnych porad | Biznesowe ABC #3
Jak delegować pracownikom zadania? 6 konkretnych porad
Biznesowe ABC #3
Jak skrócić swój czas pracy? | Biznesowe ABC #5
Jak skrócić swój czas pracy?
Biznesowe ABC #5
Jak zepsuć wdrożenie pracownika i... samego pracownika? | Biznesowe ABC #7
Jak zepsuć wdrożenie pracownika i... samego pracownika?
Biznesowe ABC #7