Jaki jest najlepszy sposób komunikacji z pracownikiem? | Biznesowe ABC #6
Pracownik znowu nawalił. Czujesz, że musisz z nim poważnie pogadać. Ale co robisz?
a) zamiatasz temat pod dywan - może to jednorazowa sprawa i już się nie powtórzy, lepiej nie psuć atmosfery w firmie,
b) opierdzielasz go z góry na dół, i koniecznie przy współpracownikach, niech wszyscy się czegoś nauczą, niech wiedzą, że z Tobą nie ma żartów!
c) wzywasz go na rozmowę i delikatnie, między wierszami, owijając wszystko szczelnie w bawełnę, zwracasz uwagę, że obecny poziom zaangażowania i efektów pozostawia w Tobie pewien niedosyt,
d) oglądasz najnowszy odcinek Biznesowego ABC, żeby nie popełnić żadnego z powyższych błędów. :)
Skoro sprawa jasna, kliknij PLAY i sprawdź, jak i co konkretnie powiedzieć, gdy pracownik nie pracuje tak, jak powinien.