Jak delegować pracownikom zadania? 6 konkretnych porad | Biznesowe ABC #3




Nie wyrabiasz się z robotą i myślisz o tym, żeby zacząć delegować pracownikom zadania, albo o tym, by delegować znacznie więcej i skuteczniej niż do tej pory?

To doskonała decyzja.

Być może jednocześnie przyszło Ci jednak do głowy, że to nie ma sensu, bo nikt nie zrobi czegoś lepiej od Ciebie, bo nie masz czasu na tłumaczenie, bo i tak musisz na końcu wszystko poprawić.

To może być prawdą, ale tylko wtedy, gdy oddelegujesz pracę nieprawidłowo. Czyli tak, jak szef w pierwszej scenie kolejnego odcinka Biznesowego ABC. Koniecznie to sprawdź!

Zobacz również

Jak zepsuć wdrożenie pracownika i... samego pracownika? | Biznesowe ABC #7
Jak zepsuć wdrożenie pracownika i... samego pracownika?
Biznesowe ABC #7
Jak zbudować zespół specjalistów w Twojej firmie? Zacznij od rozmowy rekrutacyjnej! | Biznesowe ABC #4
Jak zbudować zespół specjalistów w Twojej firmie? Zacznij od rozmowy rekrutacyjnej!
Biznesowe ABC #4
Jaki jest najlepszy sposób komunikacji z pracownikiem? | Biznesowe ABC #6
Jaki jest najlepszy sposób komunikacji z pracownikiem?
Biznesowe ABC #6
Jak skrócić swój czas pracy? | Biznesowe ABC #5
Jak skrócić swój czas pracy?
Biznesowe ABC #5