REGULAMIN WARSZTATÓW
„CORAZ LEPSZE PROCEDURY”
§1
DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu wskazane poniżej pojęcia przyjmują następujące znaczenie:
- Cena - określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto należnego Usługodawcy w związku z udziałem Uczestnika w Warsztatach, która jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Usługobiorcę.
- Dni Robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Faktura - faktura VAT wystawiona Usługobiorcy przez Usługodawcę za udział w Warsztatach.
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Użytkownika w Panelu Klienta - nieodpłatna usługa elektroniczna, która umożliwia Usługobiorcy dostęp do nagrań z Warsztatów jak i innych udostępnionych w ramach Warsztatów materiałów.
- Oferta – jednostronne oświadczenie woli Usługodawcy dotyczące oferowanych przez Usługodawcę Warsztatów, zawierające zakres, cenę i warunki udziału w Warsztatach, dostępne w Serwisie.
- Polityka prywatności - dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Usługodawcę oraz informacje o plikach cookies, dostępny w Serwisie pod adresem pod adresem https://www.corazlepszafirma.pl/polityka-prywatnosci-serwisu-clf.
- Promocja - szczególne warunki sprzedaży Warsztatów zamieszczone w Ofercie.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Panel Klienta - system teleinformatyczny w ramach Serwisu zapewniający dostęp do Konta Użytkownika w Panelu Klienta.
- Regulamin - niniejszy regulamin Warsztatów Coraz Lepsze Procedury.
- Serwis - serwis internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym https://www.corazlepszafirma.pl/, prowadzony przez Usługodawcę.
- Trener- osoba prowadząca Warsztaty.
- Usługodawca - CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000827656 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5252815075, REGON 385523975, kapitał zakładowy 20.000,00 zł, rachunek bankowy: 24 1140 1078 0000 3162 8100 1003 (mBank).
- Uczestnik – osoba fizyczna, biorąca udział w Warsztatach.
- Umowa - umowa, której przedmiotem jest przeprowadzenie przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy Warsztatów za zapłatą Ceny, zawierana pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, której integralną część stanowi Regulamin.
- Usługobiorca – Przedsiębiorca, Przedsiębiorca na prawach konsumenta lub Konsument, który wypełnił Zamówienie w celu zapisania się na Warsztaty, otrzymał informację od Usługodawcy potwierdzającą otrzymanie Zamówienia i opłacił koszt udziału w Warsztatach, a tym samym zawarł Umowę.
- Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r., poz. 2759 z późn zm.).
- Warsztaty – warsztaty Coraz Lepsze Procedury organizowane przez Usługodawcę, na zasadach, w formie i w terminach określonych w Ofercie, stanowiące usługę cyfrową w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.
- Zamówienie - oświadczenie woli Usługobiorcy wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość, składane z wykorzystaniem Serwisu tj. środków porozumienia się na odległość, w którym to Zamówieniu określone są istotne postanowienia Umowy takie jak: Cena, sposób zapłaty, dane Usługobiorcy konieczne do zawarcia i wykonania Umowy.
§2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki zakupu, płatności, organizacji oraz udziału w Warsztatach, których organizatorem jest CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000827656 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5252815075, REGON 385523975, kapitał zakładowy 20.000,00 zł CorazLepszaFirma.pl lub Usługodawca).
- Kontakt z CorazLepszaFirma.pl odbywa się:
- na adres poczty elektronicznej: biuro@corazlepszafirma.pl
- pod numerem telefonu: 733 009 568,
- na adres: ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin.
- Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie, w sposób umożliwiający pobranie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
§3
INFORMACJE O WARSZTATACH
- Zakres i program Warsztatów każdorazowo opisany jest w Ofercie.
- Warunkiem uczestnictwa w Warsztatach jest złożenie Zamówienia przez Usługobiorcę, potwierdzenie złożenia Zamówienia przez CorazLepszaFirma.pl oraz uiszczenie przez Usługobiorcę Ceny, na zasadach określonych w Regulaminie.
- W ramach jednego Zamówienia w Warsztatach może brać udział wyłącznie jeden Uczestnik tj.:
- Konsument, w przypadku gdy Usługobiorcą jest Konsument,
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta, w przypadku gdy Usługobiorcą jest Przedsiębiorca na prawach konsumenta,
- osoba reprezentująca Usługobiorcę (członek Zarządu) lub współpracująca z nim w ramach wewnętrznej struktury organizacyjnej (np. wspólnik, właściciel) lub będąca pracownikiem Usługobiorcy, w przypadku gdy Usługobiorca jest Przedsiębiorcą.
- Warsztaty odbywają się na żywo online na grupie dedykowanej dla Uczestników Warsztatów na platformie Facebook, w dniach i godzinach wskazanych w Ofercie.
- Usługobiorca otrzyma zaproszenie do dedykowanej grupy dla Uczestników Warsztatów na platformie Facebook na adres e-mail służący do zalogowania się do Konta Użytkownika w Panelu Klienta.
- W trakcie trwania Warsztatów Uczestnik:
- ma możliwość zadawania pytań w formie komentarzy,
- może mieć kontakt wizualny z innymi Uczestnikami, z którymi może wymieniać się informacjami i prowadzić dyskusję.
- Do korzystania z Warsztatów konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez Uczestnika:
- dostęp do komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego wyposażonego w głośniki (lub słuchawki), przy czym zalecane jest również, aby urządzenie było wyposażone również w kamerę oraz mikrofon,
- dostęp do Internetu,
- dostęp do standardowej przeglądarki internetowej,
- dołączenie do dedykowanej grupy na platformie Facebook,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail oraz dostępu do poczty elektronicznej.
- Warsztaty będą rejestrowane, a nagrania wideo z Warsztatów wraz z dodatkowymi materiałami będą dostępne na Koncie Użytkownika w Panelu Klienta bezterminowo.
- Uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w Warsztatach w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej CorazLepszaFirma.pl, oraz osób trzecich.
- Zabrania się udostępniania przez Usługobiorcę danych umożliwiających udział w Warsztatach osobom trzecim, o ile nie są one Uczestnikami Warsztatów.
- Uczestnicy nie mogą w jakikolwiek sposób utrwalać treści i przebiegu Warsztatów.
- Liczba Uczestników Warsztatów jest ograniczona, w związku z czym CorazLepszaFirma.pl ma prawo nie przyjąć Zamówienia.
- CorazLepszaFirma.pl zobowiązuje się do przeprowadzenia Warsztatów z zachowaniem najwyższej staranności i profesjonalizmu oraz działania w najlepiej pojętym interesie Usługobiorcy.
- Doboru metod oraz formy prowadzenia Warsztatów, a także jego tempa i przebiegu dokonuje Trener, dostosowując je do Uczestników.
- Wszelkie informacje dotyczące uczestnictwa w Warsztatach będą przesyłane na adres e-mail służący do logowania się przez Usługobiorcę do Konta Użytkownika w Panelu Klienta.
- CorazLepszaFirma.pl może poprosić Uczestników Warsztatów o wypełnienie ankiety, której celem będzie ocena przeprowadzonych Warsztatów.
- CorazLepszaFirma.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
- zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Warsztatów, których nie była w stanie przewidzieć lub którym nie mogła zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej,
- niespełnienie przez Uczestnika warunków technicznych, o których mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu,
- terminowe i prawidłowe wykonywanie przez Uczestnika zadań w trakcie Warsztatów (wykonanie zadań leży w wyłącznej gestii Uczestnika),
- wdrożenie w życie informacji i porad udzielonych podczas Warsztatów.
- CorazLepszaFirma.pl zastrzega sobie prawo do zablokowania uczestnictwa w Warsztatach na żywo Uczestnikowi, który przejawia nieodpowiednie zachowanie, zakłóca przebieg Warsztatów lub narusza prawa innych Uczestników, Trenera, personelu lub osób trzecich.
- W sytuacji, o której mowa w ust. 17 i 18 niniejszego paragrafu, Usługobiorca jak i Uczestnik nie ma prawa do żadnych roszczeń wobec CorazLepszaFirma.pl, w tym zwrotu kosztów uczestnictwa, odszkodowania, czy innych świadczeń.
§4
UMOWA
- Do zawarcia Umowy dochodzi przy spełnieniu przez Usługobiorcę trzech, niezbędnych warunków, tj. zapoznanie się Usługobiorcy z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego warunków na etapie składania Zamówienia, złożenie Zamówienia za pośrednictwem Serwisu oraz zapłata przez Usługobiorcę Ceny.
- Umowa zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem i Ofertą i podlega przepisom polskiego prawa, a miejsce jej wykonania znajduje się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wszystkie informacje dotyczące złożenia Zamówienia oraz zawarcia Umowy będą przekazywane Usługobiorcy w formie wiadomości e-mail, na adres e-mail służący do logowania się przez Usługobiorcę do Konta Użytkownika w Panelu Klienta.
- Usługobiorca składa ofertę zakupu Warsztatów poprzez wypełnienie Zamówienia znajdującego się w Serwisie i wysłanie go za pośrednictwem Serwisu do CorazLepszaFirma.pl.
- Złożenie Zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz Polityki prywatności.
- W celu złożenia Zamówienia Usługobiorca powinien:
- kliknąć dedykowany do złożenia Zamówienia przycisk znajdujący się w Ofercie,
- potwierdzić chęć złożenia Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie” na kolejnej stronie internetowej,
- zalogować się do swojego Konta Użytkownika w Panelu Klienta lub dokonać rejestracji poprzez podanie adresu e-mail, imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz danych do wystawienia faktury,
- podać dane niezbędne do wystawienia faktury,
- zaakceptować Regulamin,
- złożyć Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- W przypadku podmiotów prawnych, Zamówienie powinno być przesłane przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Usługobiorcy.
- Po złożeniu zamówienia Usługobiorca otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
- Do zawarcia Umowy dochodzi po otrzymaniu przez CorazLepszaFirma.pl pełnej kwoty wynagrodzenia za Warsztaty.
- CorazLepszaFirma.pl nie odpowiada za skutki podania przez Usługobiorcę błędnych lub nieprawdziwych informacji w Zamówieniu.
- Usługobiorca ma możliwość wykupienia w ramach jednego Zamówienia, uczestnictwa w Warsztatach tylko dla jednego Uczestnika. W celu wykupienia uczestnictwa w Warsztatach dla kolejnego Uczestnika niezbędne jest złożenie nowego Zamówienia.
- Zamówienia przyjmowane są w terminie wskazanym w Ofercie.
§5
PŁATNOŚĆ ZA WARSZTATY
- Wynagrodzenie za udział w Warsztatach płatne jest z góry po złożeniu Zamówienia.
- Warunkiem udziału w Warsztatach jest zapłata przez Usługobiorcę wynagrodzenia za udział w Warsztatach najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień rozpoczęcia Warsztatów.
- CorazLepszaFirma.pl udostępnia Usługobiorcy następujące metody płatności:
- przelew na rachunek bankowy wskazany w trakcie składania Zamówienia oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia,
- płatność elektroniczna i płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Autopay, zgodnie z informacjami udostępnionymi w Serwisie, dostępne formy płatności online: karty płatnicze (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro), BLIK, Pay by link, szybkie przelewy.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online, o których mowa w ust. 3 lit. b) niniejszego paragrafu, jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718), ul. Powstańców Warszawy 6, numer KRS: 0000320590, REGON: 191781561, NIP: 5851351185, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013. Regulamin płatności elektronicznych dostępny jest w Serwisie.
- W przypadku nieotrzymania pełnej wpłaty z tytułu udziału w Warsztatach w terminie określonym w Regulaminie, uważa się, iż Usługobiorca zrezygnował z wzięcia udziału w Warsztatach, a CorazLepszaFirma.pl ma prawo do anulowania Zamówienia.
- W przypadku, gdy należna wpłata z tytułu udziału w Warsztatach nie wpłynie w terminie określonym w Regulaminie, a Usługobiorca potwierdzi dokonanie pełnej wpłaty, przesyłając w wiadomości e-mail potwierdzenie dokonania transakcji, wówczas CorazLepszaFirma.pl może wyrazić zgodę na udział Usługobiorcy w Warsztatach.
- Po zaksięgowaniu pełnej wpłaty Usługobiorca otrzyma Fakturę na adres e-mail służący do logowania się przez Usługobiorcę do Konta Użytkownika w Panelu Klienta.
- Usługobiorca wyraża zgodę na wystawienie Faktury i otrzymanie dokumentu drogą elektroniczną, na adres e-mail służący do logowania się przez Usługobiorcę do Konta Użytkownika w Panelu Klienta.
- Za dzień uiszczenia płatności za Warsztaty uznaje się dzień wpływu środków na rachunek bankowy CorazLepszaFirma.pl.
- Usługobiorca, który nie wziął udziału w Warsztatach z przyczyn nieleżących po stronie CorazLepszaFirma.pl, ponosi ich koszty, a wynagrodzenie należne CorazLepszaFirma.pl za udział w Warsztatach nie zostanie pomniejszone z tego tytułu.
§6
ZMIANA TERMINU, FORMY LUB ODWOŁANIE WARSZTATÓW
- CorazLepszaFirma.pl zastrzega sobie prawo do:
- odwołania Warsztatów do momentu ich rozpoczęcia,
- zmiany terminu Warsztatów z przyczyn od siebie niezależnych, a w szczególności w przypadku braku wystarczającej liczby Uczestników,
- zmiany Trenera prowadzącego Warsztaty w uzasadnionych przypadkach losowych, z zastrzeżeniem, że będzie to Trener z podobnym doświadczeniem, o zbliżonych kompetencjach.
- W przypadku zmiany terminu Warsztatów, CorazLepszaFirma.pl w terminie 7 dni roboczych od daty odwołania Warsztatów, ustali nowy termin i poinformuje o tym Usługobiorcę w wiadomości e-mail. W przypadku braku akceptacji przez Usługobiorcę nowego terminu Usługobiorca ma prawo wypowiedzieć Umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, co nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania CorazLepszaFirma.pl formalnej rezygnacji z udziału w Warsztatach w formie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy na adres poczty elektronicznej biuro@corazlepszafirma.pl.
- W przypadku wypowiedzenia Umowy, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w Warsztatach zostaną zwrócone w całości, w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty przekazania CorazLepszaFirma.pl przez Usługobiorcę oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy, na rachunek bankowy wskazany przez Usługobiorcę.
- Całkowite odwołanie przez CorazLepszaFirma.pl Warsztatów, bez udostępnienia nowego terminu, jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy przez CorazLepszaFirma.pl bez zachowania terminu wypowiedzenia. W takim przypadku Usługobiorca otrzyma stosowną informację drogą mailową, a zwrot wniesionych przez niego należności z tytułu udziału w Warsztatach zostanie wykonany na wskazany przez niego rachunek bankowy, w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty odwołania Warsztatów.
§7
WYKORZYSTANIE WIZERUNKU UCZESTNIKA
- Uczestnictwo w Warsztatach jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika nieodpłatnej, nieograniczonej ilościowo, czasowo ani terytorialnie, zgody na utrwalanie, nieodpłatne wykorzystanie, obróbkę, powielanie, publikowanie i wielokrotne rozpowszechnianie przez CorazLepszaFirma.pl i podmioty z nim powiązane kapitałowo i organizacyjnie wizerunku/głosu/wypowiedzi każdego z Uczestników, we wszystkich materiałach dotyczących działalności CorazLepszaFirma.pl, w tym w szczególności w materiałach informacyjnych, promocyjnych i marketingowych, bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania przez Uczestnika.
- Wyrażenie przez Uczestnika zgody, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, jest jednoznaczne z tym, iż fotografie, filmy lub nagrania wykonane podczas Warsztatów mogą zostać umieszczone przez CorazLepszaFirma.pl, lub podmioty z nim powiązane kapitałowo i organizacyjnie w Internecie, na portalach społecznościowych Facebook, Instagram itp., prasie, broszurach, ulotkach, mediach elektronicznych oraz wykorzystane we wszelkich innych materiałach promocyjnych, informacyjnych i marketingowych.
- Uczestnik zrzeka się niniejszym wszelkich roszczeń (istniejących i przyszłych), w tym również o wynagrodzenie względem CorazLepszaFirma.pl, z tytułu wykorzystywania jego wizerunku, głosu, wypowiedzi na potrzeby określone w Regulaminie.
§8
GWARANCJA SATYSFAKCJI
- CorazLepszaFirma.pl przyznaje Usługobiorcy specjalne uprawnienia, o których mowa w niniejszym paragrafie (Gwarancja Satysfakcji).
- Gwarancja Satysfakcji to czas, jaki Usługobiorca ma na przetestowanie wiedzy zdobytej w trakcie Warsztatów w praktyce i wynosi on 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia Warsztatów.
- Jeśli w terminie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, Usługobiorca uzna, że wiedza zawarta w Warsztatach nie była wystarczająca, CorazLepszaFirma.pl w ramach Gwarancji Satysfakcji zwróci Usługobiorcy wszelkie kwoty wpłacone przez niego tytułem zapłaty za udział w Warsztatach.
- W celu skorzystania z Gwarancji Satysfakcji, Usługobiorca zobowiązany jest wysłać na adres e-mail biuro@corazlepszafirma.pl w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia Warsztatów informację, iż Warsztaty nie spełniły jego oczekiwań. CorazLepszaFirma.pl nie wymaga od Usługodawcy podania przyczyny i uzasadnienia swojej decyzji.
- W odpowiedzi na wiadomość e-mail, o której mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, Usługobiorca otrzyma od CorazLepszaFirma.pl fakturę korygującą do złożonego Zamówienia oraz zwrot wynagrodzenia wpłaconego za udział w Warsztatach.
- W ramach Gwarancji Satysfakcji CorazLepszaFirma.pl zrealizuje zwrot wynagrodzenia za udział w Warsztatach przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Usługobiorcę, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu.
§9
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Postanowienia Regulaminu zawarte w niniejszym paragrafie stosuje się do Usługobiorcy będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia lub ograniczenia praw Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, przysługujących mu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem CorazLepszaFirma.pl deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
- Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, przysługuje na podstawie art. 27 z zastrzeżeniem art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta.
- Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, dostępnym pod adresem https://s3-us-west-2.amazonaws.com/clf.materials/Odstapienie_od_umowy.pdf lub w innej formie zgodnej z Ustawą o prawach konsumenta.
- Odstąpienie można wysłać drogą mailową lub pisemnie – na dane kontaktowe wskazane w Regulaminie.
- Jeśli Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu złożył oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem e-mail, CorazLepszaFirma.pl zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, jest ona uważana za niezawartą.
- CorazLepszaFirma.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, złożonego przez Usługobiorcę, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, zwróci Usługobiorcy wszystkie dokonane przez niego płatności.
- CorazLepszaFirma.pl dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, chyba że Usługobiorca wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku odstąpienia od Umowy CorazLepszaFirma.pl od dnia otrzymania oświadczenia Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, o odstąpieniu od Umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Usługobiorcę, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, w trakcie korzystania z Warsztatów, dostarczonych przez Usługodawcę, zwanych na potrzeby niniejszego paragrafu także usługą cyfrową, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku z usługą cyfrową, która stanowiła przedmiot Umowy,
- dotyczą wyłącznie aktywności Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, w trakcie korzystania z usługi cyfrowej dostarczanej przez Usługodawcę,
- zostały połączone przez CorazLepszaFirma.pl z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków,
- zostały wytworzone przez Usługobiorcę, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu wspólnie z innymi Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, którzy nadal mogą z nich korzystać.
- Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 11 lit. a) - b) niniejszego paragrafu, CorazLepszaFirma.pl na żądanie Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Usługobiorcę, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, w trakcie korzystania z usługi cyfrowej dostarczanej przez CorazLepszaFirma.pl.
- Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, ma prawo odzyskać treści cyfrowe od CorazLepszaFirma.pl nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony CorazLepszaFirma.pl, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
- W przypadku odstąpienia od Umowy CorazLepszaFirma.pl może uniemożliwić Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, dalsze korzystanie z usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie mu dostępu do usługi cyfrowej lub zablokowanie Konta Użytkownika. Przepis ten nie ma wpływu na uprawnienia Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, określone w ust. 11 niniejszego paragrafu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, jest zobowiązany zaprzestać korzystania z usługi cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
- Jeżeli CorazLepszaFirma.pl nie dostarczyła usługi cyfrowej, Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wzywa ją do jej dostarczenia. Jeżeli CorazLepszaFirma.pl nie dostarczy usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, może odstąpić od Umowy.
- Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, może odstąpić od Umowy bez wzywania do dostarczenia usługi cyfrowej, jeżeli:
- z oświadczenia CorazLepszaFirma.pl lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy usługi cyfrowej lub
- Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu i CorazLepszaFirma.pl uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, a CorazLepszaFirma.pl nie dostarczyła jej w tym terminie.
- Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy jeżeli CorazLepszaFirma.pl wykonała w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez CorazLepszaFirma.pl utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości.
- Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, przyjmuje do wiadomości, że:
- przez zawarcie Umowy wyraża zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczenia przez CorazLepszaFirma.pl przed upływem terminu odstąpienia od Umowy i związaną z tym utratę prawa odstąpienia od Umowy po spełnieniu świadczenia,
- przez rozpoczęcie spełniania świadczenia przez CorazLepszaFirma.pl przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, Strony rozumieją w szczególności rozpoczęcie udostępnienia Usługobiorcy usług cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
- Usługobiorca , o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, dokonując zapłaty za udział w Warsztatach, oświadcza, że zgadza się na wykonanie usługi przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy. Potwierdza, że został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielenia tej zgody, oraz że przeczytał i akceptuje Regulamin.
- Jeżeli usługa cyfrowa jest niezgodna z Umową, Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
- CorazLepszaFirma.pl nie doprowadziła usługi cyfrowej do zgodności z Umową zgodnie z art. 43m ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta,
- brak zgodności usługi cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że CorazLepszaFirma.pl próbowała doprowadzić usługę cyfrową do zgodności z Umową,
- brak zgodności usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m Ustawy o prawach konsumenta,
- z oświadczenia CorazLepszaFirma.pl lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi ona usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy, o którym mowa w ust.1 niniejszego paragrafu.
- Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, nie może odstąpić od Umowy, jeżeli usługa cyfrowa jest dostarczana w zamian za zapłatę Ceny, a brak zgodności usługi cyfrowej z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności usługi cyfrowej z Umową jest istotny.
- CorazLepszaFirma.pl nie jest uprawniona do żądania zapłaty za czas, w którym usługa cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Usługobiorca, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, z nich faktycznie korzystał. CorazLepszaFirma.pl jest zobowiązana do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej usłudze cyfrowej niezgodnej z Umową oraz usłudze cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy. CorazLepszaFirma.pl ma obowiązek dokonać zwrotu Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Usługobiorcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu Ceny.
§10
PRAWA NA DOBRACH NIEMATERIALNYCH
- Wszelkie materiały udostępnione lub dostarczone Usługobiorcy w ramach Warsztatów, podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U.2022.2509 z późn zm.).
- CorazLepszaFirma.pl udziela Usługobiorcy licencji na korzystanie z przekazanych materiałów wyłącznie na własny użytek (przez co Strony rozumieją także osoby zatrudnione przez Usługobiorcę i współpracujące z nim w ramach wewnętrznej struktury organizacyjnej) i zgodnie z ich przeznaczeniem na następujących polach eksploatacji: odtwarzanie w elektronicznych urządzeniach lub odczytywanie w celu zapoznania się z ich treścią.
- Poza osobami zatrudnionymi przez Usługobiorcę i współpracującymi z nim w ramach wewnętrznej struktury organizacyjnej, Usługobiorca nie może upoważnić innych osób do korzystania z przekazanych materiałów w zakresie uzyskanej licencji.
- Usługobiorca jak i Uczestnik zobowiązują się do zachowania poufności co do wszystkich treści i materiałów udostępnionych w ramach Warsztatów, w szczególności do niepowielania, nieudostępniania i nie rozpowszechniania ich osobom trzecim w jakikolwiek sposób.
- Usługobiorca zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć wszelkie przekazane w ramach Warsztatów materiały przed ich udostępnieniem innym podmiotom.
- CorazLepszaFirma.pl nie wyraża zgody na wykorzystanie materiałów warsztatowych do prowadzenia jakichkolwiek kursów i warsztatów, a także działalności komercyjnej z ich wykorzystaniem.
§11
REKLAMACJE
- Usługobiorca ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej Warsztatów, składając CorazLepszaFirma.pl oświadczenie w formie elektronicznej na adres: biuro@corazlepszafirma.pl, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia Warsztatów.
- Składana reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby składającej reklamację, termin Warsztatów, powód złożenia reklamacji i jego uzasadnienie.
- Powodem reklamacji nie mogą być zdarzenia niezależne od CorazLepszaFirma.pl.
- CorazLepszaFirma.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia jej otrzymania. W przypadku, gdy reklamacja nie może zostać rozpatrzona w tym okresie, Organizator jest zobowiązany wskazać Usługobiorcy przyczyny opóźnienia i poinformować go o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- CorazLepszaFirma.pl ma prawo do nierozpatrzenia reklamacji w sytuacji, kiedy nie zawiera ona wszystkich składowych, wyszczególnionych w ust. 2 niniejszego paragrafu bądź kiedy reklamacja zostanie złożona po terminie.
- W przypadku Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta brak ustosunkowania się do reklamacji w terminie wskazanym w ust. 4 niniejszego paragrafu oznacza, że CorazLepszaFirma.pl uznała reklamację za uzasadnioną.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może uzyskać informacje na temat zarówno jego praw i obowiązków, jak i praw i obowiązków CorazLepszaFirma.pl na stronie internetowej: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/ .
- Odpowiedź na reklamację CorazLepszaFirma.pl przekazuje na papierze lub innym trwałym nośniku.
§ 12
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000827656 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5252815075, REGON 385523975, kapitał zakładowy 20.000,00 zł.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwia wzięcie udziału w Warsztatach i zawarcie Umowy.
- Dane Usługobiorcy i Uczestnika są przetwarzane na zasadach określonych w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy oraz do obsługi ewentualnych roszczeń, reklamacji i kwestii podatkowo-księgowych. Dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia wszelkich roszczeń pomiędzy CorazLepszaFirma.pl a Usługobiorcą. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wykonywanie Umowy na rzecz Usługobiorcy.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych przez CorazLepszaFirma.pl określa Polityka Prywatności.
§ 13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- CorazLepszaFirma.pl ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu.
- Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących Warsztatów.
- Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści w Serwisie.
- Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów, które zostały zawarte przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu.
- Zmiana danych identyfikacyjnych lub kontaktowych CorazLepszaFirma.pl nie stanowi zmiany Regulaminu.
- CorazLepszaFirma.pl, jak również jego pracownicy, współpracownicy, pełnomocnicy lub inne osoby działające w imieniu CorazLepszaFirma.pl nie ponoszą odpowiedzialności względem Usługobiorcy za wszelkie szkody, w tym utracone korzyści, chyba że szkoda ta powstała z winy umyślnej.
- Do Umów zawieranych na podstawie Regulaminu stosuje się prawo polskie. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Usługobiorcy będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy CorazLepszaFirma.pl a Usługobiorcą będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.
- W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy Usługobiorców będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, CorazLepszaFirma.pl deklaruje zastosowanie wskazanego, poprawnego postanowienia. Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta nie dotyczą te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu cywilnego (art. 385(1) do 385(3)), czy które naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/ Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługobiorcą niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla miasta Lublin.
- Niniejszy Regulamin jest nadrzędny względem Regulaminu serwisu CorazLepszaFirma.pl, który dostępny jest na stronie internetowej https://www.corazlepszafirma.pl/regulamin-clf.
- W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają:
- postanowienia Regulaminu serwisu CorazLepszaFirma.pl, który dostępny jest na stronie internetowej https://www.corazlepszafirma.pl/regulamin-clf.
- powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Stwierdzenie przez właściwy sąd nieważności niektórych postanowień Regulaminu, pozostaje bez wpływu na jego pozostałe postanowienia, które w takim przypadku pozostają w mocy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 6 września 2024 r.
Dziękujemy za uważną lekturę!
Link do Regulaminu w formacie PDF