REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
CORAZLEPSZAFIRMA.PL
Obowiązuje od dnia 29 sierpnia 2024r.

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego pod adresem e-mail biuro@corazlepszafirma.pl (dalej jako Serwis).
  2. Właścicielem i operatorem Serwisu jest CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000827656 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5252815075, REGON 385523975, kapitał zakładowy 20.000,00 zł (dalej jako CorazLepszaFirma.pl lub Usługodawca).
  3. Kontakt z CorazLepszaFirma.pl odbywa się:
    1. na adres poczty elektronicznej: biuro@corazlepszafirma.pl
    2. pod numerem telefonu: 733 009 568,
    3. na adres: ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin.
  4. Regulamin ten powstał w trosce o ochronę praw Użytkowników Serwisu i określa zasady dostępu do Serwisu, w tym prawa i obowiązki, zakres odpowiedzialności oraz warunki umów, których przedmiotem jest dostarczanie przez CorazLepszaFirma.pl Produktów Cyfrowych, Usług lub Usług Elektronicznych w ramach Serwisu.
  5. Regulamin jest udostępniany Użytkownikowi nieodpłatnie, w sposób umożliwiający pobranie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
  6. Korzystanie z Serwisu jest dobrowolne. Rozpoczynając korzystanie z Serwisu, jego Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, dokonuje akceptacji jego postanowień i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

§2
DEFINICJE

Na potrzeby Regulaminu wskazane poniżej pojęcia przyjmują następujące znaczenie:

  1. Cena - określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego CorazLepszaFirma.pl w związku z udostępnieniem Użytkownikowi zakupionego przez niego Produktu Cyfrowego zgodnie z Umową Sprzedaży.
  2. Darmowy dostęp - bezpłatny dostęp do określonych funkcjonalności Serwisu.
  3. Dostęp do Konta - prawo dostępu do wybranych Produktów Cyfrowych, w tym do Szkoleń Online i innych Treści Cyfrowych.
  4. Blog - nieodpłatna Usługa Elektroniczna dostępna w Serwisie, umożliwiająca Użytkownikom czytanie artykułów oraz oglądanie materiałów wideo zamieszczonych przez CorazLepszaFirma.pl na blogu w Serwisie.
  5. Formularz Kontaktowy - nieodpłatna Usługa Elektroniczna umożliwiająca Użytkownikowi przekazanie danych kontaktowych do CorazLepszaFirma.pl.
  6. Formularz Zamówienia - nieodpłatna Usługa Elektroniczna umożliwiająca Użytkownikowi zawarcie Umowy Sprzedaży z CorazLepszaFirma.pl.
  7. Karta Produktu - informacja o Produkcie Cyfrowym albo Usłudze, znajdująca się w Serwisie, stanowiąca jednocześnie informację o głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia.
  8. Konsument- osoba fizyczna dokonująca z CorazLepszaFirma.pl czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; na potrzeby niniejszego Regulaminu za Konsumenta uważa się również Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
  9. Konto Użytkownika w Panelu Klienta - nieodpłatna Usługa Elektroniczna, będąca jednocześnie usługą cyfrową, która umożliwia dostęp do Produktu Cyfrowego po jego zakupie.
  10. Kupujący - Użytkownik, który zawarł z CorazLepszaFirma.pl Umowę Sprzedaży.
  11. Materiały – edukacyjne treści cyfrowe dostarczane Użytkownikom w Serwisie np. w zamian za zapis do Newslettera lub odpłatnie.
  12. Newsletter - nieodpłatna Usługa Elektroniczna umożliwiająca Użytkownikowi otrzymywanie drogą elektroniczną, na wskazany przez niego adres e-mail, informacji marketingowych i handlowych, w tym informacji o Produktach Cyfrowych, lub Usługach, polecanych linkach, promocjach i innych informacjach, które CorazLepszaFirma.pl uzna za wartościowe dla Użytkownika, przesyłane do Użytkownika przez CorazLepszaFirma.pl.
  13. Polityka prywatności - dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez CorazLepszaFirma.pl oraz informacje o plikach cookies, dostępny w Serwisie pod adresem https://www.corazlepszafirma.pl/polityka-prywatnosci-serwisu-clf.
  14. Produkt Cyfrowy - Szkolenie Online lub inne zestawy Treści Cyfrowych, lub Usług Cyfrowych pod określoną nazwą, które są dostępne w Serwisie.
  15. Promocja - szczególne warunki sprzedaży Produktów Cyfrowych bądź Usług Elektronicznych zamieszczone w Serwisie lub w Karcie Produktu.
  16. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, lub zawodową.
  17. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca z CorazLepszaFirma.pl umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  18. Panel Klienta- system teleinformatyczny w ramach Serwisu zapewniający dostęp do Konta Użytkownika w Panelu Klienta.
  19. Regulamin - niniejszy regulamin Serwisu.
  20. Serwis - serwis internetowy CorazLepszaFirma.pl dostępny pod adresem internetowym https://www.corazlepszafirma.pl/.
  21. Sprzedający - CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000827656 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5252815075, REGON 385523975, kapitał zakładowy 20.000,00 zł, rachunek bankowy: 24 1140 1078 0000 3162 8100 1003 (mBank).
  22. Szkolenie - uporządkowany zestaw Treści Cyfrowych, pod wspólną nazwą, który służy celowi opisanemu w Karcie Produktu wraz z usługami dodatkowymi.
  23. Treści Cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej przez CorazLepszaFirma.pl w ramach Serwisu, w szczególności takie jak: nagrania video, nagrania audio, webinary, e-booki, karty i zeszyty pracy, transkrypcje, materiały wizualne, pliki do druku oraz wszelkie pozostałe treści, jakie mogą być zamieszczane w ramach Serwisu.
  24. Treści - wszelkie elementy, które tworzą Serwis, w tym w szczególności elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe.
  25. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez CorazLepszaFirma.pl na rzecz Użytkownika Produktu Cyfrowego za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, zawierana pomiędzy Użytkownikiem a CorazLepszaFirma.pl z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez CorazLepszaFirma.pl na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt Cyfrowy, Cenę oraz inne istotne warunki.
  26. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych - umowa o świadczenie Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie, zawarta pomiędzy CorazLepszaFirma.pl i Użytkownikiem na warunkach określonych w Regulaminie.
  27. Usługa Cyfrowa - usługa pozwalające Użytkownikowi na:
    1. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
    2. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Użytkownika lub innych użytkowników Usługi Cyfrowej,
    3. inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
  28. Usługa Elektroniczna - nieodpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez CorazLepszaFirma.pl na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, w tym w szczególności:
    1. składanie wniosków i zawieranie Umów,
    2. wypełnianie formularza kontaktowego,
    3. zapis na newsletter,
    4. inne usługi o charakterze informacyjnym.
  29. Użytkownik - każda osoba odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jego funkcjonalności, na rzecz której świadczone są usługi przez CorazLepszaFirma.pl, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  30. Zamówienie - oświadczenie woli Użytkownika wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem Serwisu tj. środków porozumienia się na odległość, w którym to Zamówieniu określone są istotne postanowienia Umowy takie jak: Produkt Cyfrowy, Cena, sposób zapłaty, dane Użytkownika konieczne do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu Cyfrowego jest traktowane jako niezależna oferta Użytkownika zawarcia Umowy Sprzedaży.

§3
OGÓLNE WARUNKI I ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU

  1. W celu korzystania z Serwisu konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
    1. dysponowanie urządzeniem posiadającym połączenie z siecią Internet oraz pamięć umożliwiającą przechowywanie dokumentów w postaci elektronicznej (np. komputerem lub telefonem komórkowym),
    2. posiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej prawidłowe wyświetlanie Serwisu, w tym pobieranie i zapisywanie dokumentów w postaci elektronicznej. Usługodawca zapewnia Kupującemu Użytkownikowi korzystającemu z systemu Serwisu poprawność jego działania na następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie Serwisu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności Serwisu, należy je wszystkie wyłączyć. Usługodawca nie gwarantuje poprawnego działania Serwisu, zarówno w całości jak i w części, w szczególności we wszystkich przeglądarkach internetowych.
  2. W celu skorzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu może być wymagane posiadanie przez Użytkownika programu umożliwiającego zapisywanie i odczytywanie plików w formacie PDF.
  3. W celu skorzystania z Panelu Klienta, Konta, Formularza Kontaktowego, Formularza Zamówienia i Newslettera wymagane jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego adresu e-mail.
  4. W przypadku, gdy na potrzeby korzystania z Serwisu (lub jego poszczególnych funkcjonalności) konieczne będzie spełnienie przez Użytkowania dodatkowych wymagań technicznych, innych niż wskazanych w Regulaminie, CorazLepszaFirma.pl poinformuje o tym Użytkownika przed rozpoczęciem korzystania z danej funkcjonalności poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji w Serwisie.
  5. CorazLepszaFirma.pl dołoży wszelkich starań, aby zapewnić ciągłe i prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, jednakże ze względu na niezależne od CorazLepszaFirma.pl właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego, CorazLepszaFirma.pl nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu.
  6. CorazLepszaFirma.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu i świadczonych za jego pośrednictwem usług wywołane siłą wyższą, awarią powstałą z winy Użytkownika lub nieprawidłowościami w systemie, lub sprzęcie komputerowym Użytkownika, jakością łącza Użytkownika z siecią Internet, awariami urządzeń dostawców Internetu Użytkownika lub jakąkolwiek inną okolicznością, nie leżącą po naszej stronie, w tym działaniem lub zaniechaniem spowodowanym przez osoby trzecie.
  7. CorazLepszaFirma.pl może czasowo zawiesić funkcjonowanie Serwisu w celu przeprowadzenia prac mających na celu poprawę jego funkcjonalności lub naprawę usterek i błędów w jego funkcjonowaniu.
  8. CorazLepszaFirma.pl zastrzega prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Serwisu, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Stron.
  9. CorazLepszaFirma.pl może prowadzić testy nowych funkcjonalności lub rozwiązań technicznych Serwisu. Informacje o nich będą umieszczane w Serwisie, jeśli będą wpływać na prawa i obowiązki Użytkowników.
  10. W celu zapewnienia funkcjonowania Serwisu oraz bezpieczeństwa komunikacji w Serwisie, w szczególności w trakcie składania zamówień CorazLepszaFirma.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia funkcjonowania oraz bezpieczeństwa Serwisu.
  11. W Serwisie mogą być wyświetlane Użytkownikowi wielokrotnie materiały reklamowe (np. w postaci spotów wideo lub w postaci graficznej).
  12. Użytkownik ma prawo do poinformowania CorazLepszaFirma.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: biuro@corazlepszafirma.pl

§4
OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA ZWIĄZANE Z KORZYSTANIEM Z SERWISU

  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny Regulaminem, przepisami prawa i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej CorazLepszaFirma.pl oraz osób trzecich.
  2. Użytkownik powinien posiadać wiedzę na temat zagrożeń korzystania z Internetu (w tym zakupów online) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).
  3. Zabrania się Użytkownikom wykorzystywania Serwisu w sposób naruszający interes lub dobre imię CorazLepszaFirma.pl, jak również w sposób zakłócający lub uniemożliwiający jego funkcjonowanie.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do podawania w udostępnionych w Serwisie formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych (poprawność danych leży po stronie Użytkownika).
  5. Użytkownik zobowiązany jest także nie podejmować żadnych działań, które mogą narazić Serwis na awarię, w tym w szczególności wprowadzać treści zawierających wirusy, czy złośliwe oprogramowanie, mogące wywołać uszkodzenia Serwisu, przełamywać zabezpieczenia, ani w żaden inny sposób ingerować w Serwis.
  6. W razie naruszenia postanowień Regulaminu, CorazLepszaFirma.pl może zawiesić tymczasowo korzystanie z Serwisu przez Użytkownika (w szczególności poprzez zawieszenie dostępu do Konta lub całkowicie usunąć Konto, o czym poinformuje Użytkownika drogą elektroniczną).

§5
NIEODPŁATNE USŁUGI ELEKTRONICZNE ŚWIADCZONE PRZEZ
CORAZLEPSZAFIRMA.PL W SERWISIE

  1. CorazLepszaFirma.pl udostępnia za pośrednictwem Serwisu nieodpłatnie następujące usługi dostępne dla Użytkowników:
    1. formularz zamówienia, zapewniający możliwość składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży, na zasadach określonych w Regulaminie,
    2. Konto Użytkownika w Panelu Klienta,
    3. Blog,
    4. Newsletter,
    5. formularz kontaktowy.
  2. O ile w Regulaminie nie wskazano inaczej, Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych zawarta zostaje w momencie rozpoczęcia korzystania przez Użytkownika z danej Usługi Elektronicznej i trwa co do zasady do czasu zakończenia przez niego korzystania z tej Usługi Elektronicznej.
  3. W przypadku nieodpłatnych Usług Elektronicznych Użytkownikowi mogą być wyświetlone wielokrotnie materiały reklamowe (np. w postaci spotów wideo lub w postaci graficznej).

§6
NEWSLETTER

  1. CorazLepszaFirma.pl świadczy bezpłatnie wybranym Użytkownikom Usługę Elektroniczną Newslettera, polegającą na przesyłaniu drogą elektroniczną, na wskazany przez Użytkownika adres e-mail, informacji, ofert oraz innych treści o charakterze handlowo-marketingowym.
  2. O terminie wysyłki Newslettera decyduje CorazLepszaFirma.pl.
  3. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newslettera możliwe jest w każdym momencie, poprzez wypełnienie przez Użytkownika istniejących w Serwisie aktywnych formularzy zapisu na Newsletter lub Formularza Kontaktowego.
  4. Użytkownik jest zobowiązany do podania w formularzu prawdziwych i prawidłowych danych, w szczególności swojego aktywnego adresu e-mail.
  5. Przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Elektronicznej Newslettera, Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z zasadami ochrony danych osobowych, które zostały zawarte w Polityce prywatności.
  6. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newslettera możliwe jest po uprzednim wyrażeniu zgody przez Użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych i marketingowych, w następujących przypadkach:
    1. po kliknięciu przez Użytkownika przycisku „Zapisuję się” w aktywnym formularzu zapisu na Newsletter dostępnym w Serwisie,
    2. po wyrażeniu zgody przez Użytkownika na przetwarzanie jego danych w celach marketingowych w Formularzu Kontaktowym,
    3. po złożeniu przez Użytkownika Zamówienia.
  7. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newslettera zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Każda ze Stron tej umowy może w każdej chwili ją wypowiedzieć, wysyłając stosowne oświadczenie drugiej stronie w formie pisemnej lub elektronicznej.
  8. Rezygnacja z Usługi Elektronicznej Newslettera możliwa jest również poprzez kliknięcie w link znajdujący się w stopce każdej wiadomości e-mail przesyłanej w ramach Newslettera o treści „Anuluj subskrypcję”.
  9. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newslettera zostaje rozwiązana z chwilą:
    1. otrzymania przez CorazLepszaFirma.pl wiadomości Użytkownika o chęci rezygnacji z otrzymywania Newslettera,
    2. wycofania przez Użytkownika zgody na otrzymywanie treści o charakterze handlowo-marketingowym.
  10. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newslettera możliwe jest wyłącznie po uprzednim wyrażeniu zgody przez Użytkownika na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych i marketingowych. Powyższe zgoda jest dobrowolna, jednakże konieczne do świadczenia Usługi Elektronicznej Newsletter. Zgoda ta może zostać w każdej chwili wycofana przez Użytkownika, co jednak spowoduje zaprzestanie świadczenia Usługi Elektronicznej Newslettera.

§7
BLOG

  1. Blog dostępny jest dla wszystkich Użytkowników odwiedzających Serwis.
  2. Wszelkie zawarte na Blogu treści objęte jego tematyką mają charakter wyłącznie informacyjny.
  3. Użytkownik Bloga przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż ewentualne, zamieszczone w ramach Bloga informacje, w tym przykładowo rady, porady i wskazówki nie zastąpią porad i wskazówek udzielonych przez eksperta lub inną kompetentną osobę, po szczegółowej analizie konkretnego przypadku i jego wszystkich okoliczności.

§8
OPINIE

  1. Na Serwisie możliwe jest przeglądanie Opinii Klientów CorazLepszaFirma.pl dotyczących Produktów Cyfrowych i innych Usług świadczonych przez Usługodawcę.
  2. CorazLepszaFirma.pl nie zamieszcza w Serwisie Opinii sporządzonych przez osoby, które nie korzystały z Produktów i Usług oferowanych przez CorazLepszaFirma.pl.
  3. CorazLepszaFirma.pl dochowuje wszelkiej staranności, by Opinie oparte były na rzeczywistych odczuciach kupujących dany Produkt/, Treść cyfrową i/lub Usługę Cyfrową.
  4. CorazLepszaFirma.pl kontaktuje się z osobami, które wystawiły Opinię z podziękowaniem i prośbą o zgodę na publikację Opinii.
  5. Jeśli CorazLepszaFirma.pl nie jest w stanie zweryfikować podmiotu, który wystawił Opinię, to nie zamieszcza jej w Serwisie.

§9
PRODUKTY CYFROWE

  1. Produkty Cyfrowe zakupione przez Użytkownika w Serwisie dostępne są wyłącznie na jego Koncie w Panelu Klienta.
  2. Produkt Cyfrowy uważa się za dostarczony w chwili, gdy Produkt Cyfrowy lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Produktu Cyfrowego, zostały udostępnione Użytkownikowi.
  3. CorazLepszaFirma.pl dostarcza Produkty Cyfrowe w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Produktu Cyfrowego i nie zapewnia aktualizacji po dniu dostarczenia Produktu Cyfrowego, chyba że w Karcie Produktu Cyfrowego zostanie wyraźnie wskazane, że Produkt Cyfrowy obejmuje także aktualizacje w późniejszym terminie.
  4. Podane w Serwisie Ceny Produktów Cyfrowych są cenami brutto podawanymi w złotych polskich. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów Cyfrowych znajdujących się w ofercie Serwisu, przeprowadzania czasowych akcji promocyjnych i rabatowych, w tym wprowadzania do nich zmian. Zmiany nie wpływają na uprzednio dokonane zakupy.
  5. W przypadku udostępnienia Produktu Cyfrowego w ramach Promocji, CorazLepszaFirma.pl oznacza, że dany Produkt Cyfrowy jest w cenie promocyjnej oraz wskazuje najniższą cenę z ostatnich 30 dni.
  6. Jeżeli Cena udostępniona Użytkownikowi na stronie Serwisu jest spersonalizowana, np. ustalona na podstawie informacji o Użytkowniku uzyskanych z danych marketingowych (profilowanie), CorazLepszaFirma.pl udostępnia Użytkownikowi informację na temat indywidualnego dostosowania ceny (personalizacji cen) przy Produkcie Cyfrowym na stronie Serwisu.

§ 10
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA NA PRODUKT CYFROWY, PŁATNOŚCI ORAZ DOSTAWA

  1. Zakup Produktów Cyfrowych w Serwisie odbywa się poprzez złożenie Zamówienia w Serwisie.
  2. W celu złożenia Zamówienia Użytkownik powinien uzupełnić Formularz Zamówienia dostępny w Serwisie zgodnie z wyświetlającymi mu się komunikatami, tj. powinien wykonać co najmniej następujące czynności:
    1. podanie danych osobowych (imię i nazwisko, adres e-mail),
    2. podanie danych do faktury,
    3. wybór rodzaju płatności,
    4. w przypadku Produktów Cyfrowych zamawianych przez Konsumenta wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość (w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy),
    5. złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  3. Użytkownik zobowiązany jest podać dane oraz informacje oznaczone w Formularzu Zamówienia jako niezbędne w celu złożenia Zamówienia.
  4. Złożenie Zamówienia przez Użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez Użytkownika Polityki prywatności oraz Regulaminu.
  5. CorazLepszaFirma.pl udostępnia Użytkownikowi następujące metody płatności za Produkty Cyfrowe:
    1. przelewem na rachunek bankowy wskazany w trakcie składania Zamówienia,
    2. płatność elektroniczna i płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Autopay, zgodnie z informacjami udostępnionymi w Serwisie, dostępne formy płatności online:
      • karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro,
      • BLIK,
      • Pay by link,
      • szybkie przelewy.
  6. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online, o których mowa w ust. 5 lit. b) niniejszego paragrafu, jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718), ul. Powstańców Warszawy 6, numer KRS: 0000320590, REGON: 191781561, NIP: 5851351185, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych pod numerem IP17/2013 (dalej "Autopay"). Regulamin płatności elektronicznych dostępny jest w Serwisie.
  7. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi lub kartą płatniczą są dokonywane wedle wyboru Użytkownika za pośrednictwem serwisów zewnętrznych działających na podstawie odrębnych regulaminów. Użytkownik, korzystając z płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, akceptuje odpowiedni regulamin serwisu, który wybrał.
  8. Jeśli płatność elektroniczna nie powiodła się, Użytkownik może:
    1. ponownie złożyć Zamówienie w Serwisie,
    2. skontaktować się z CorazLepszaFirma.pl na adres e-mail biuro@corazlepszafirma.pl, w celu przesłania mu potwierdzenia zamówienia oraz linku umożliwiającego realizację płatności elektronicznej.
  9. CorazLepszaFirma.pl jest uprawniona do odmowy przyjęcia Zamówienia, o czym poinformuje Użytkownika niezwłocznie. CorazLepszaFirma.pl zwraca Użytkownikowi dokonane przez niego płatności w terminie 14 dni od dnia przesłania Użytkownikowi informacji o odmowie przyjęcia Zamówienia. Płatności zwracane są przelewem na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy.
  10. Po opłaceniu Zamówienia i jego zaakceptowaniu przez CorazLepszaFirma.pl, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie w postaci wiadomości e-mail, która stanowi również potwierdzenie zawarcia Umowy pomiędzy Użytkownikiem a CorazLepszaFirma.pl oraz potwierdzenie wyrażenia przez Użytkownika zgody na utratę prawa do odstąpienia od umowy.
  11. Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia Zamówienia.
  12. Przystąpienie do realizacji zamówienia następuje w przypadku wyboru przez Użytkownika sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego CorazLepszaFirma.pl.
  13. Dostawa Produktów Cyfrowych jest zawsze bezpłatna.
  14. W przypadku nieotrzymania przez CorazLepszaFirma.pl płatności Użytkownika, CorazLepszaFirma.pl może skontaktować się z Użytkownikiem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając stosowną wiadomość e-mail. Nieuiszczenie płatności w ciągu 4 dni od złożenia Zamówienia, a następnie w dodatkowym 3-dniowym terminie spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Użytkownika w ramach Zamówienia oferty.
  15. Użytkownik otrzyma fakturę za Zamówienie. Faktury są wysyłane na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia. Użytkownik wyraża zgodę, aby faktura została przesłana w formie elektronicznej na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia adres email.

§ 11
KONTO UŻYTKOWNIKA W PANELU KLIENTA

  1. Usługa Elektroniczna Konto Użytkownika w Panelu Klienta jest dostępna dla Użytkowników, którzy:
    1. dokonali zakupu Produktów Cyfrowych oferowanych przez CorazLepszaFirma.pl w Serwisie,
    2. samodzielnie założyli Konto w Serwisie poprzez wypełnienie znajdującego się w Serwisie formularza.
  2. Konto zakładane jest automatycznie w trakcie składania Zamówienia przez Użytkownika.
  3. O założeniu Konta Użytkownik jest informowany pocztą elektroniczną na podany przez niego adres e-mail. W wiadomości tej Użytkownik otrzymuje informacje niezbędne do zalogowania się do swojego Konta.
  4. Logowanie do Konta następuje w Serwisie na stronie internetowej https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie
  5. Przy pierwszym logowaniu do Konta, należy wpisać tymczasowe hasło, które Użytkownik otrzymał z wiadomości e-mail przesłanej przez CorazLepszaFirma.pl. Loginem będzie e-mail podany CorazLepszaFirma.pl przez Użytkownika.
  6. Użytkownik ma możliwość zmiany adresu e-mail służącego do logowania do Konta, kontaktując się w tej sprawie z CorazLepszaFirma.pl na adres e-mail biuro@corazlepszafirma.pl.
  7. Posiadanie Konta jest niezbędne do korzystania z Produktów Cyfrowych, które Użytkownik zakupił w Serwisie.
  8. Umowa o świadczenia Usługi Elektronicznej Konto Użytkownika w Panelu Klienta wchodzi w życie z chwilą przesłania Użytkownikowi przez CorazLepszaFirma.pl danych dostępu do Konta
  9. Umowa o świadczenia Usługi Elektronicznej Konta Użytkownika w Panelu Klienta, zawierana jest na czas nieokreślony. Użytkownik może w każdej chwili ją wypowiedzieć (usunąć Konto), bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, wysyłając do CorazLepszaFirma.pl oświadczenie na adres e-mail: biuro@corazlepszafirma.pl. Z oświadczenia powinno jednoznacznie wynikać, że Użytkownik wyraża wolę usunięcia Konta. Konto jest usuwane przez CorazLepszaFirma.pl niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 7 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika.
  10. Usunięcie Konta powoduje jednoczesne rozwiązanie Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Konto Użytkownika w Panelu Klienta.
  11. Wraz z usunięciem Konta Użytkownik traci możliwość korzystania z Produktów Cyfrowych zakupionych przez niego w Serwisie.
  12. Konto jest przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich, co oznacza, że zabronione jest zakładanie Konta przez osobę mającą poniżej 18 lat. W przypadku założenia Konta przez osobę mającą mniej niż 18 lat za wszystkie szkody związane z korzystaniem z Konta przez takiego Użytkownika odpowiadają rodzice, opiekunowie prawni lub inni przedstawiciele ustawowi.
  13. CorazLepszaFirma.pl ma prawo do wypowiedzenia Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Konto Użytkownika w Panelu Klienta z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym, jeżeli Użytkownik narusza postanowienia Regulaminu i tym samym korzysta z Konta w sposób niedozwolony, co oznacza m.in.:
    1. podejmowanie prób włamania,
    2. ingerowanie w treści i materiały zamieszczone na jego Koncie,
    3. podejmowanie prób nieautoryzowanego uzyskania dostępu do Produktów Cyfrowych, które nie zostały przypisane do Konta w wyniku ich zakupu,
    4. dzielenie Konta z innymi osobami lub udostępnianie danych dostępowych do Konta innym osobom,
    5. podejmowanie działań mających negatywny wpływ na funkcjonowanie systemu teleinformatycznego, w ramach którego funkcjonuje Konto, w szczególności poprzez różnego rodzaju techniki hakerskie, złośliwe oprogramowanie itp.,
    6. podejmowanie prób pobierania Produktów i Treści Cyfrowych na własny nośnik, podczas gdy Usługodawca nie zapewnia takiej możliwości.
  14. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszelkie działania związane z posługiwaniem się hasłem i loginem do Konta. Użytkownik jest zobowiązany do utrzymania w ścisłej tajemnicy hasła i loginu koniecznego do zalogowania się na Konto. Zakazane jest udostępnianie komukolwiek hasła i loginu do Konta. Hasło i login stanowią informację poufną, do wyłącznej wiadomości Użytkownika. Użytkownik odpowiedzialny jest za dobór hasła, zapewniającego możliwie najwyższy poziom zabezpieczenia przed jego odtworzeniem przez inne osoby lub programy komputerowe.

§ 12
GWARANCJA SATYSFAKCJI

  1. Niezależnie od uprawnień Użytkownika wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień Regulaminu (np. prawo odstąpienia od umowy) oraz niezależnie od utraty ww. uprawnień w sytuacjach wskazanych w tych przepisach, CorazLepszaFirma.pl przyznaje Użytkownikom kupującym za pośrednictwem Serwisu Produkty Cyfrowe w postaci szkoleń online specjalne uprawnienia, o których mowa w niniejszym paragrafie (Gwarancja Satysfakcji).
  2. Gwarancja Satysfakcji to czas, jaki Użytkownik ma po zakupie Produktu Cyfrowego w postaci szkolenia online, na przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce. Jest ona ważna przez 90 dni od zawarcia przez Strony umowy sprzedaży Szkolenia. W tym czasie Użytkownik może zweryfikować, jakie efekty przyniosły wskazówki przekazane w zakupionym Szkoleniu online. Jeśli Użytkownik uzna, że wiedza zawarta w szkoleniu nie była wystarczająca, w ramach Gwarancji Satysfakcji CorazLepszaFirma.pl zwróci Użytkownikowi pieniądze za zakup Szkolenia.
  3. W celu skorzystania z Gwarancji Satysfakcji, należy wysłać na adres e-mail CorazLepszaFirma.pl biuro@corazlepszafirma.pl informację, które z zakupionych Szkoleń online nie spełniło oczekiwań Użytkownika w terminie 90 dni od zawarcia przez Strony Umowy Sprzedaży. Sprzedający nie wymaga od Użytkownika podania przyczyny i uzasadnienia swojej decyzji.
  4. Każde zgłoszenie zostanie zrealizowane niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości od Użytkownika o chęci skorzystania z Gwarancji Satysfakcji.
  5. W odpowiedzi na wiadomość Użytkownik otrzyma od Sprzedającego fakturę korygującą do złożonego Zamówienia, a CorazLepszaFirma.pl zwróci Użytkownikowi pieniądze za Szkolenie.
  6. Zwrot pieniędzy w ramach Gwarancji Satysfakcji CorazLepszaFirma.pl zrealizuje przelewem w terminie 14 dni na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy.

§ 13
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ PRODUKTÓW CYFROWYCH Z UMOWĄ

  1. Odpowiedzialność za zgodność Produktów Cyfrowych z Umową Sprzedaży (rękojmia za wady Produktów Cyfrowych) jest wyłączona w przypadku Umów, które są zawierane przez Użytkowników innych niż Konsumenci.
  2. W przypadku Umów Sprzedaży zawieranych z Użytkownikami będącymi Przedsiębiorcami CorazLepszaFirma.pl ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionej szkody przez Użytkownika będącego Przedsiębiorcą.
  3. CorazLepszaFirma.pl jest odpowiedzialna względem Konsumenta za zgodność Produktu Cyfrowego z Umową Sprzedaży. Do Umów Sprzedaży, które są zawierane przez Konsumenta, zastosowanie mają przepisy o odpowiedzialności za zgodność treści lub usług cyfrowych z umową, które są zawarte w Ustawie o Prawach Konsumenta, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu.
  4. Jeżeli Produkt Cyfrowy jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może żądać doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży. Jeżeli doprowadzenie Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży jest niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla CorazLepszaFirma.pl, może on odmówić doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży.
  5. CorazLepszaFirma.pl doprowadza Produkt Cyfrowy do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie, nie dłuższym niż 21 dni, od chwili, w której CorazLepszaFirma.pl została poinformowana przez Konsumenta o braku zgodności Produktu Cyfrowego z Umową Sprzedaży i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając jego charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywany. Koszty doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży ponosi CorazLepszaFirma.pl.
  6. Jeżeli Produkt Cyfrowy jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności Produktu Cyfrowego z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    2. CorazLepszaFirma.pl odmówiła doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży,
    3. CorazLepszaFirma.pl nie doprowadziła Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży,
    4. brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że CorazLepszaFirma.pl próbowała doprowadzić Produkt Cyfrowy do zgodności z Umową Sprzedaży,
    5. brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania z żądania doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży,
    6. z oświadczenia CorazLepszaFirma.pl lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu Cyfrowego do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  7. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Produkt Cyfrowy jest dostarczany w zamian za zapłatę Ceny, a brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową Sprzedaży jest nieistotny, przy czym domniemywa się, że brak zgodności Produktu Cyfrowego z Umową Sprzedaży jest istotny.
  8. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu Cyfrowego niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Produktu Cyfrowego zgodnego z Umową. Jeżeli Umowa stanowi, że Produkt Cyfrowy jest dostarczany w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Produkt Cyfrowy pozostawał niezgodny z Umową.
  9. Po odstąpieniu od Umowy CorazLepszaFirma.pl nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z Produktu Cyfrowego dostarczonego przez nią, z wyjątkiem treści, które:
    1. są użyteczne wyłącznie w związku z Produktem Cyfrowym, który stanowił przedmiot Umowy,
    2. dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z Produktu Cyfrowego, który stanowił przedmiot Umowy,
    3. zostały połączone przez CorazLepszaFirma.pl z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,
    4. zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
  10. CorazLepszaFirma.pl udostępnia Konsumentowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Konsumenta w trakcie korzystania z Produktu Cyfrowego, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w ust. 9 lit. a) - d) niniejszego paragrafu.
  11. CorazLepszaFirma.pl może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt CorazLepszaFirma.pl.
  12. CorazLepszaFirma.pl nie jest uprawniona do żądania zapłaty za czas, w którym Produkt Cyfrowy był niezgodny z Umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Konsument z nich faktycznie korzystał.
  13. CorazLepszaFirma.pl jest zobowiązana do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Produktowi Cyfrowemu niezgodnej z Umową oraz Produktowi Cyfrowemu, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy.
  14. CorazLepszaFirma.pl ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny.
  15. CorazLepszaFirma.pl dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  16. CorazLepszaFirma.pl może dokonać zmiany Produktu Cyfrowego, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową, tylko jeżeli Umowa tak stanowi i jedynie z uzasadnionych przyczyn w tej Umowie wskazanych. CorazLepszaFirma.pl nie może jednak dokonać zmiany Produktu Cyfrowego dostarczanego w sposób jednorazowy.
  17. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu, nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Konsumenta.
  18. CorazLepszaFirma.pl ma obowiązek poinformować Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie, o której mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu.
  19. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Konsumenta do Produktu Cyfrowego lub korzystanie z niego, CorazLepszaFirma.pl jest zobowiązana poinformować Konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie, o którym mowa w ust. 20 lub 21 niniejszego paragrafu.
  20. W przypadku, o którym mowa w ust. 19 niniejszego paragrafu, Konsument może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany, o której mowa w art. 16 niniejszego paragrafu, lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Postanowienia ust. 9 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio.
  21. Postanowienia ust. 20 niniejszego paragrafu nie stosuje się, jeżeli CorazLepszaFirma.pl zapewniła Konsumentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Produktu Cyfrowego zgodnego z umową, w stanie niezmienionym.

§14
PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących działania Serwisu i świadczonych za jego pośrednictwem usług, Użytkownik może złożyć reklamację:
    1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@corazlepszafirma.pl
    2. pisemnie na adres reklamacyjny – CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin.
  2. Prawidłowe zgłoszenie reklamacji powinno zawierać co najmniej następujące informacje:
    1. dane pozwalające na identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, adres do korespondencji lub adres e-mail),
    2. powód reklamacji oraz datę zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji,
    3. treść żądania Użytkownika.
  3. Wszelkie reklamacje, w tym związane ze świadczeniem Usług elektronicznych, rozpatrywane są niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  4. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości e-mail.
  5. W przypadku Konsumenta odpowiedź na reklamację przekazywana jest mu przez CorazLepszaFirma.pl na papierze lub innym trwałym nośniku.
  6. W przypadku Konsumenta brak ustosunkowania się do reklamacji w ww. terminie oznacza, że CorazLepszaFirma.pl uznała reklamację za uzasadnioną.
  7. Konsument może uzyskać informacje na temat zarówno jego praw i obowiązków, jak i praw i obowiązków Sprzedawcy na stronie internetowej: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/

§15
ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. CorazLepszaFirma.pl może wypowiedzieć Umowy, o których mowa w Regulaminie o charakterze ciągłym, z ważnych przyczyn leżących po jego stronie, z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 1 (jeden) miesiąc, w szczególności w przypadku:
    1. cofnięcia, ograniczenia, wygaśnięcia, zmiany uprawnień lub warunków prowadzenia działalności przez Usługodawcę, w szczególności w następstwie wydania decyzji administracyjnej, innego orzeczenia lub zmiany prawa,
    2. utraty możliwości technicznych, finansowych lub organizacyjnych, pozwalających wykonywać Umowę lub Umowę o świadczenie usług elektronicznych o charakterze ciągłym na dotychczasowym poziomie.
  2. W przypadku rozwiązania Umowy, o której mowa w Regulaminie o charakterze odpłatnym przez CorazLepszaFirma.pl z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, Użytkownikowi nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec CorazLepszaFirma.pl z tego tytułu, jak również nie przysługuje zwrot uiszczonych należności. Ograniczenie to nie dotyczy Użytkowników będących Konsumentami.

§16
ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę (Umowę lub Umowę o świadczenie Usług Elektronicznych) na odległość, może w terminie 14 dni od jej zawarcia odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Prawa konsumenckiego.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której CorazLepszaFirma.pl wydaje towar, będąc zobowiązana do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
      • obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
      • polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów,
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem https://Odstąpienie od umowy.pdf lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  4. Odstąpienie można wysłać drogą mailową lub pisemnie – na dane kontaktowe wskazane w Regulaminie.
  5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu w za pośrednictwem e-mail, CorazLepszaFirma.pl zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar CorazLepszaFirma.pl niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  8. Konsument odsyła towary będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
  9. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 lub art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącego przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  11. CorazLepszaFirma.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, CorazLepszaFirma.pl nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.
  12. CorazLepszaFirma.pl dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  13. Jeżeli CorazLepszaFirma.pl nie zaproponowała, że że sama odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  14. Jeżeli CorazLepszaFirma.pl nie dostarczyła Produktu Cyfrowego, Konsument wzywa ją do ich dostarczenia. Jeżeli CorazLepszaFirma.pl nie dostarczy Produktu Cyfrowego niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument może odstąpić od Umowy.
  15. Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Produktu Cyfrowego, jeżeli:
    1. z oświadczenia CorazLepszaFirma.pl lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu Cyfrowego lub
    2. Konsument i CorazLepszaFirma.pl uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu Cyfrowego miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a CorazLepszaFirma.pl nie dostarczyła go w tym terminie.
  16. Postanowień ust. 14-15 niniejszgo paragrafu nie stosuje się, jeżeli Umowa przewiduje dostarczenie Produktu Cyfrowego za pośrednictwem materialnego nośnika.
  17. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentom w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, w szczególności nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    2. o dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,
    3. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    4. o świadczenie usług, jeżeli CorazLepszaFirma.pl wykonała w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez CorazLepszaFirma.pl utraci prawo odstąpienia od umowy.

§17
DANE OSOBOWE

  1. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane przez CorazLepszaFirma.pl jako administratora danych osobowych.
  2. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników jest CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000827656 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 525-281-50-75, REGON 385523975, kapitał zakładowy 20.000,00 zł.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych Użytkowników korzystających z usług dostępnych w Serwisie zostały opisane w Polityce prywatności, która jest integralną częścią Regulaminu.
  4. Dane osobowe przekazane CorazLepszaFirma.pl przez Użytkownika podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie wskazanych w Serwisie danych uniemożliwia wykonanie usług, o których mowa Regulaminie, przez CorazLepszaFirma.pl.
  5. Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane w celach związanych z dostępem do Serwisu oraz realizacją usług, o których mowa w Regulaminie, przez CorazLepszaFirma.pl oraz marketingu bezpośredniego, a także w celu przesyłania informacji handlowych.
  6. Użytkownik może wyrazić zgodę na przetwarzanie przez CorazLepszaFirma.pl danych osobowych dla celów:
    1. przesyłania i otrzymywania informacji handlowych oraz marketingu bezpośredniego drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej,
    2. używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego.

§18
PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  1. Newsletter, Produkty Cyfrowe, Treści umieszczone w Serwisie oraz wszystkie materiały w nim dostępne, w szczególności wszelkie Treści Cyfrowe, kod źródłowy, layout, logo, bazy danych itp., a także wszelkie pozostałe treści stanowią chronione dobra niematerialne (dalej jako Dobra Niematerialne) i podlegają ochronie zgodnie z przepisami prawa.
  2. Użytkownik zobowiązuje się do nienaruszania praw własności intelektualnej w odniesieniu do Dóbr Niematerialnych, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej przewidzianej w odpowiednich przepisach prawa.
  3. Na podstawie Regulaminu CorazLepszaFirma.pl udziela Użytkownikowi będącemu Konsumentem licencji niewyłącznej na korzystanie z Dóbr Niematerialnych w zakresie koniecznym do należytego korzystania ze Serwisu oraz w zakresie, w jakim przysługuje mu prawo dostępu do Dóbr Niematerialnych. Licencja, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest udzielana na czas korzystania z Serwisu, Usług Elektronicznych oraz Produktów cyfrowych. Użytkownik nie może udzielać dalszych licencji (sublicencji) na rzecz osób trzecich ani nie może przenosić uprawnień wynikających z udzielonej licencji na osoby trzecie bez zgody CorazLepszaFirma.pl wyrażonej na piśmie.
  4. Na podstawie Regulaminu CorazLepszaFirma.pl udziela Użytkownikowi będącemu Przedsiębiorcą licencji na korzystanie z Dóbr Materialnych wyłącznie na własny użytek (przez co Strony rozumieją także osoby zatrudnione przez Użytkownika będącego Przedsiębiorcą i współpracujące z nim w ramach wewnętrznej struktury organizacyjnej) i zgodnie z ich przeznaczeniem (np. odtwarzanie w elektronicznych urządzeniach lub odczytywanie w celu zapoznania się z ich treścią). Poza osobami, zatrudnionymi przez Użytkownika będącego Przedsiębiorcą i współpracującymi z nim w ramach wewnętrznej struktury organizacyjnej, Użytkownik będący Przedsiębiorcą nie może upoważnić innej osoby do korzystania z Dóbr materialnych w zakresie uzyskanej licencji.
  5. Użytkownik nie może udostępniać, dystrybuować, wystawiać publicznie Dóbr materialnych innym podmiotom, poza sytuacjami określonymi w Regulaminie.
  6. Użytkownik zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć Dobra Materialne przed ich udostępnieniem innym podmiotom.
  7. Udzielenie licencji nastąpi w momencie uzyskania przez Użytkownika dostępu do Dóbr Niematerialnych.
  8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z prawami własności intelektualnej oraz zakresem udzielonej licencji Użytkownik powinien niezwłocznie skontaktować się z CorazLepszaFirma.pl. Jeżeli Użytkownik zamierza w jakikolwiek sposób wykorzystać Treści Cyfrowe w swojej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest zobowiązany uzyskać odpłatną licencję od CorazLepszaFirma.pl.
  9. Z uwzględnieniem przepisów o dozwolonym użytku bezwzględnie zabrania się Użytkownikom bez zgody CorazLepszaFirma.pl:
    1. trwałego lub czasowego zwielokrotniania Dóbr Niematerialnych, w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
    2. wprowadzania jakichkolwiek poprawek, modyfikacji źródeł i zmian w strukturze Dóbr Niematerialnych,
    3. stosowania Dóbr Niematerialnych i ich części, fragmentów lub wersji w innym oprogramowaniu lub utworze,
    4. odsprzedawania, rozpowszechniania, użyczania, dzierżawienia, najmowania, oddawania płatnie i nieodpłatnie osobom trzecim Dóbr Niematerialnych, ich kopii, wszelkich modyfikacji oraz dokumentacji,
    5. dokonywania jakichkolwiek czynności rozporządzających prawami do Dóbr Niematerialnych na rzecz osób trzecich,
    6. odtwarzania, dekompilowania i wszelkich innych czynności, które będą prowadzić do pozyskania kodu źródłowego z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.

§19
ZMIANA REGULAMINU

  1. CorazLepszaFirma.pl ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu.
  2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez Usługodawcę.
  3. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści w Serwisie.
  4. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów, o których mowa w Regulaminie, które zostały zawarte przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu oraz Umów, które zostały zawarte i wykonane przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu.
  5. Zmiana danych identyfikacyjnych lub kontaktowych CorazLepszaFirma.pl nie stanowi zmiany Regulaminu.

§20
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mogą naruszać oraz nie mogą być interpretowane w sposób naruszający prawa Użytkowników będących Konsumentami.
  2. CorazLepszaFirma.pl zastrzega, że dla każdego z Produktów Cyfrowych może zostać przygotowany osobny regulamin, który będzie nadrzędny względem niniejszego Regulaminu.
  3. CorazLepszaFirma.pl, jak również jego pracownicy, współpracownicy, pełnomocnicy lub inne osoby działające w imieniu CorazLepszaFirma.pl nie ponoszą odpowiedzialności względem Przedsiębiorców za wszelkie szkody, w tym utracone korzyści, chyba że szkoda ta powstała z winy umyślnej.
  4. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Użytkownika w zakładce regulamin (https://www.corazlepszafirma.pl/regulamin).
  5. W trakcie realizacji Zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Użytkownika obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu Zamówienia.
  6. Do umów zawieranych na podstawie Regulaminu stosuje się prawo polskie. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Użytkownika będącego Konsumentem ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy CorazLepszaFirma.pl a Użytkownikiem będącym Konsumentem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.
  7. W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z jakimikolwiek roszczeniami wobec CorazLepszaFirma.pl z tytułu korzystania z Serwisu lub Produktów Cyfrowych przez Użytkownika, Użytkownik zwalnia CorazLepszaFirma.pl z odpowiedzialności wobec tej osoby trzeciej, a także pokrywa wszelkie udokumentowane koszty, jakie poniosła CorazLepszaFirma.pl w związku z tymi roszczeniami. Zastrzeżenie to nie dotyczy Użytkowników będących Konsumentami.
  8. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy Użytkowników będących Konsumentami, CorazLepszaFirma.pl deklaruje zastosowanie wskazanego, poprawnego postanowienia.
  9. Pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/ Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR.
  10. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy o Świadczenie Usługi Drogą Elektroniczną, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  11. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Użytkownikiem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla miasta Lublin.
  12. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  13. Stwierdzenie przez właściwy sąd nieważności niektórych postanowień Regulaminu, pozostaje bez wpływu na jego pozostałe postanowienia, które w takim przypadku pozostają w mocy.
  14. Regulamin obowiązuje od dnia 29 sierpnia 2024

Dziękujemy za uważną lekturę!

Link do Regulaminu w formacie PDF

Link do Regulaminu z dnia 2020.04.01

Link do Regulaminu z dnia 2021.01.01