Czy wiesz, że... w 2022 roku Coraz Lepsza Firma znalazła się w TOP5 w prestiżowym konkursie na Najlepsze Miejsca Pracy w Polsce organizowanym przez Great Place To Work, a także zajęła 2. miejsce w konkursie na Najlepsze Miejsca Pracy dla Milenialsów?
Wirtualna recepcja / pracownik wsparcia sprzedaży (praca zdalna)
Jeśli:
- lubisz ludzi, z radością poznajesz nowe osoby, a nawiązywanie relacji przychodzi Ci tak naturalnie, jak oddychanie,
- mówisz płynnie, rozmowy z ludźmi przychodzą Ci z łatwością, a kontakt telefoniczny to dla Ciebie żaden problem,
- twoją mocną stroną jest dokładność i naturalne jest dla ciebie zwracanie uwagi na szczegóły,
- potrafisz działać błyskawicznie, gdy sytuacja tego wymaga, ale nigdy kosztem jakości,
- kalendarze, terminarze i porządek to Twoi sprzymierzeńcy – organizujesz się jak profesjonalista, zamieniając nawet największy chaos w idealnie zorganizowany plan,
- pozostajesz elastyczny/a – świetne radzisz sobie z organizacją, ale działasz równie skutecznie, kiedy trzeba nagle zmienić plan,
- czujesz się świetnie w pracy biurowej przy komputerze i czerpiesz przyjemność z powtarzalnych zadań,
- a w dodatku jesteś wytrwały/a, masz cierpliwość i determinację, by doprowadzać zadania do końca, niezależnie od napotkanych trudności,
...to być może jesteś właśnie osobą, której szukamy!
Kilka słów o nas
Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami.Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…
Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Wirtualna recepcja – na czym polega praca na tym stanowisku?
Z roku na rok rozwijamy się szybciej, dlatego budujemy coraz mocniejszy zespół wsparcia sprzedaży, który pomaga naszym sprzedawcom skupić się na tym, co robią najlepiej – rozmowach z klientami. Chcemy jeszcze lepiej zorganizować proces kontaktu z przedsiębiorcami, którzy potrzebują naszej pomocy. Tutaj pojawia się szansa dla Ciebie. Twoim głównym zadaniem będzie kontakt telefoniczny i umawianie naszych klientów na rozmowy z Coraz Lepszymi Sprzedawcami. Ponadto będziesz pilnować kalendarzy sprzedawców i monitorować realizację zadań w systemie CRM.
Czego na pewno NIE będziesz robić na tym stanowisku:
- Nie będziesz sprzedawać naszych produktów – Twoim zadaniem jest wyłącznie skuteczne umawianie klientów na rozmowy z Coraz Lepszymi Sprzedawcami.
- Nie będziesz szukać klientów – codziennie rano znajdziesz w swoim kalendarzu listę osób, do których masz tego dnia zadzwonić, żeby umówić ich na rozmowę.
- Nie będziesz dzwonić "na zimno" – przedsiębiorcy, z którymi się kontaktujesz, sami zgłosili zainteresowanie rozmową z nami dzięki naszym działaniom marketingowym.
Jakie dokładnie będą Twoje zadania na tym stanowisku:
- umawianie sprzedawcom rozmów z przedsiębiorcami, którzy są zainteresowani naszą ofertą,
- kontakt z klientami w celu potwierdzania terminów, przypominania o rozmowach i obsługa e-maili,
- zarządzanie kalendarzami naszych sprzedawców, dbanie o to, żeby wszystkie terminy były dobrze zaplanowane i skoordynowane,
- obsługa systemu CRM – aktualizowanie statusów, przygotowywanie notatek po rozmowach i przydzielanie zadań sprzedawcom.
Oferowane warunki:
- zgrany i wspierający się zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji,
- kontakt z ciekawymi ludźmi i możliwości osobistego rozwoju (jako pracownik, ale też jako człowiek),
- jasne zasady i oczekiwania (zawsze będziesz wiedzieć, co masz w danej chwili robić),
- wynagrodzenie: 7000 zł + VAT (przy współpracy B2B) lub 4300 zł “na rękę”, (jeśli wolisz umowę o pracę)
- umowa o pracę – pełny etat, możliwa też współpraca w modelu B2B (własna działalność gospodarcza),
- narzędzia potrzebne do pracy dostajesz od nas: komputer (laptop marki Apple – Macbook Air), telefon i wszelkie potrzebne oprogramowanie,
- praca całkowicie zdalna w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu),
- praca stała od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy,
- jeśli rozpoznasz w sobie talent sprzedażowy i będziesz chciał w przyszłości zostać naszym sprzedawcą - wszystkiego Cię nauczymy,
- chętnie inwestujemy w pracowników i dajemy ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i bazy wiedzy.
Wymagania:
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:
- odpowiedziałeś TAK na wszystkie punkty z początku ogłoszenia,
- doskonale radzisz sobie z komputerem i obsługą programów komputerowych,
- znasz środowisko Google Workspace
- pasujesz do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy (dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.
Nie są to wymagania konieczne, ale dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie na stanowisku w dziale sprzedaży (np. call center), w obsłudze klienta, albo w pracy, która polegała na kontakcie telefonicznym, pracy na recepcji, jako wirtualny asystent umawiający spotkania lub telefoniczny rejestrator,
- znajomość dowolnego oprogramowania CRM,
- znajomość lub zainteresowanie obsługą klienta lub/i sprzedażą.
Chcesz aplikować?
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, prześlij nam swoje CV w PDF-ie i wypełnij nasz formularz rekrutacyjny.
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!
Polityka prywatności dotycząca przetwarzania danych osobowych dla potrzeb rekrutacji