System Partyzanckiej Promocji

Poznaj łatwe w użyciu, niestandardowe i bezkosztowe
metody zdobywania klientów i zwiększania sprzedaży!

Sprzedaż możesz zwiększać na wiele sposobów.

Z pewnością od razu myślisz o reklamie, ulotkach, ogłoszeniach i akcjach promocyjnych z dużymi rabatami?

A ja chcę Ci pokazać, jak takiej reklamy NIE ROBIĆ, by nie tracić na nią więcej pieniędzy.

Poznasz za to zupełnie nowe sposoby robienia tego, co najważniejsze dla Twojej firmy - zdobywania klientów i zwiększania sprzedaży.

Nowe sposoby, które nie tylko ostatecznie nic Cię nie kosztują, ale też sprawiają, że możesz stać się najbardziej rozpoznawalną firmą w swojej branży! I bez żadnej reklamy przyciągać mnóstwo nowych klientów.

Pewne techniki marketingowe
nawet z małej firmy mogą zrobić GIGANTA

Często wystarczy, że Twoja firma stanie się tylko odrobinę lepsza od konkurencji.

To jest tak samo, jak ze złotym medalem olimpijskim.

Między pierwszym miejscem (medal złoty), a drugim (medal srebrny) różnice są minimalne. Te drobne różnice oddzielają najlepszych od całej reszty.

Tak na przykład było na zimowych igrzyskach w Soczi w łyżwiarstwie szybkim.

15 lutego 2014 r. w biegu na 1500 metrów Zbigniew Bródka zdobył złoty medal z wynikiem 1:45,006. Drugie miejsce zdobył faworyt, Holender Koen Verweij, który przegrał z Polakiem o 0,003 s.

Holendrzy uznawani są za najlepszych panczenistów świata. A jednak Polak postarał się tylko odrobinę bardziej i wygrał. Był tylko o 0,003 sekundy szybszy.

Chcesz nauczyć się zdobywać wielką przewagę dzięki drobnym różnicom?

Nauczę Cię prostych, ale bardzo potężnych technik zdobywania klientów, które możesz zastosować praktycznie od zaraz. Sięgasz po nie w dowolnej chwili, Ty decydujesz, kiedy ich użyć i jak.

Teraz, żeby zyskać dostęp do nowych klientów, nie musisz wydawać pieniędzy ani nawet poświęcać na to dużo czasu!

Nietypowy przykład:

Pub w dużym mieście. Chciał przyciągać ludzi na piwo, szczególnie takich, którzy lubią sport. Większość pubów robi to na zasadzie dawania rabatów, niższych cen piwa na czas meczów, etc. Ale to już nie działa. Ludziom się już takie rabaty czy „tańsze piwo” znudziły. Na nikim to już nie robi wrażenia.

Więc właściciele postanowili zrobić coś bardzo niestandardowego...

Zamiast dawać 50% rabatu na piwo, wprowadzili zasadę, że grasz o piwo z kelnerem.

Kelner rzuca monetą, jeśli wybierzesz właściwą stronę monety (np. orła) i taka wypadnie, to nie płacisz w ogóle za piwo. Jeśli wypadnie druga strona (w naszym przypadku reszka), to płacisz pełną kwotę.

Z punktu widzenia właścicieli pubu, jest to gra o takim samym „koszcie” jak rabat 50%, który dotychczas dawali. Ale doświadczenie klientów było niesamowite. Dawało frajdę z zagrania. Uruchamiało żyłkę hazardzisty.

Od tej pory klienci nie tylko woleli przyjść do tego pubu, by zagrać, ale dodatkowo wszystkim znajomym opowiadali, że tam się gra o piwo i zabierali ich ze sobą. Mało tego, gdy przegrywali, to... zamawiali drugie, by się odegrać!

W ten sposób pub przyciągnął mnóstwo nowych klientów, którzy zamawiali znacznie więcej piwa niż zwykle. Dzięki temu właściciele osiągnęli znacznie większy zysk, mimo „rozdawania” piwa za darmo.

To tylko jeden z najprostszych przykładów łatwego zwiększania sprzedaży.

Jak widzisz, nie ma to nic wspólnego z reklamą, marketingiem ani promocją. Zmieniasz tylko jeden mały szczegół i przyciągasz tłumy klientów.

Nie musisz być tańszy, lepszy ani „bardziej profesjonalny”, by zdobywać więcej klientów, niż konkurencja

Podam Ci nieco inny przykład.

Na rynku firm zajmujących się koszeniem trawy i pielęgnacją ogrodów wszyscy walczyli tym, co zwykle, czyli obiecywali, że będą szybsi, tańsi i bardziej profesjonalni od innych firm. Ale takie obietnice na nikogo już chyba nie działają.

Pewna firma poszła pod prąd. Zrobiła coś, o czym inni nie pomyśleli.

Zaoferowała klientom usługi, które wcale nie były tańsze, ale za to obiecali (i dotrzymali słowa), że używać będą tylko cichych urządzeń (nazwali to „Silent Gardening”).

Dzięki temu klienci mogli spokojnie spać do południa lub odpoczywać w inny dowolny sposób, gdy w tym czasie pracownicy firmy dbali o ich trawnik i ogródek. Mieli spokój, bo nagle w sobotni poranek nie budził ich dźwięk kosiarki na trawniku.

I płacili za ten spokój więcej niż innym firmom.

Od tej pory będziesz mieć zawsze pod ręką
lepsze sposoby na zwiększanie sprzedaży

Dzięki warsztatom „System Partyzanckiej Promocji” zyskasz nowe spojrzenie na swoje produkty, usługi i klientów.

Z każdą chwilą zaczniesz dostrzegać coraz więcej nowych możliwości zwiększania sprzedaży.

Niektóre Cię zachwycą. Inne zdziwią. Każda z metod może być początkiem nowej drogi dla Twojego biznesu, stać się źródłem nowych klientów, które nigdy się nie wyczerpie.

Podsunę Ci świeże pomysły, na jakie konkurencja jeszcze nie wpadła i nie wpadnie, chyba że... też skorzysta z tego systemu!

Marketing Bezpośrednich Korzyści
czyli proste techniki i szybkie rezultaty

Jak pewnie zaczynasz zauważać, efektywne zwiększanie sprzedaży nie ma nic wspólnego z tanimi trikami marketingowymi.

To działa, bo zaczynasz się skupiać na niestandardowych metodach zaspokajania potrzeb i pragnień klientów. Szukasz wyjątkowych korzyści i tanich sposobów ich dostarczania.

To są tak skuteczne metody, że aż chce się ich używać codzienne.

Stać Cię na więcej, niż myślisz!

Tylko musisz jak najszybciej:

  • ukierunkować wszystkie swoje działania na pomoc klientowi w realizacji jego potrzeb, pragnień i rozwiązywanie problemów,
  • przestać głupio się reklamować, udając, że jesteś wielką korporacją, która może marnować miliony na bezużyteczną reklamę,
  • odkryć swoją rzeczywistą przewagę konkurencyjną – z punktu widzenia najlepszych klientów,
  • zachęcić i nauczyć klientów, jak za darmo mają reklamować Twoją firmę,
  • od razu sprzedawać więcej tym klientom, którzy już coś kupili, a nie czekać potulnie, aż sami kiedyś wrócą,
  • promować się w lokalnych mediach bez wydawania złotówki, unikając jednocześnie strat wynikających z przestoju w interesie.

Już od pierwszej chwili będziesz mieć coraz więcej nowych możliwości zwiększania sprzedaży, nawet jeśli prowadzisz bardzo małą firmę.

Oto elementy Systemu Partyzanckiej Promocji

4 fundamentalne zasady, bez których jakiekolwiek działania marketingowe pozbawione są sensu.

Obsługa klienta, która może albo zniszczyć, albo niezwykle wzmocnić wszelkie późniejsze działania marketingowe.

  • Element 1: Wyróżnienie się od konkurencji
    Jak wyróżnić się od innych firm dzięki 3 prostym sposobom znalezienia przewagi konkurencyjnej?
  • Element 2: Reklama partyzancka
    W jaki sposób używać reklamy, by nie tracić na nią pieniędzy, lecz wydobywać maksimum z każdej zainwestowanej złotówki?
  • Element 3: Pokonanie obaw klienta przed zakupem
    Jak rozwiać największe wątpliwości klienta przed zakupem produktu lub usługi, dzięki zastosowaniu 2 metod odwrócenia ryzyka?
  • Element 4: Budowa wizerunku eksperta
    Jak wykorzystać swoje doświadczenie i wiedzę branżową, by zbudować wizerunek specjalisty w oczach klientów i sprzedawać więcej?
  • Element 5: Ponowne zakupy i rekomendacje
    Jak przekonać klienta do powrotu, kolejnych zakupów i polecania firmy swoim znajomym?

Zamawiam dostęp online do szkolenia wideo "System Partyzanckiej Promocji" za 497 zł

Kup teraz!

Czy ten system jest dla Ciebie?

Być może zastanawiasz się, czy ten System jest właściwym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Być może masz wątpliwości, czy Twoja firma nie jest za mała (lub za duża), by z niego skorzystać. A poza tym na pewno działasz w specyficznej i nietypowej branży… (każda branża tak o sobie myśli).

Do tej pory z tego systemu skorzystało ponad 2500 firm z najróżniejszych branż:

  • produkcyjnej (produkcja wszelkiego rodzaju, w tym okna, meble, bramy, części do maszyn, a nawet tak nietypowe branże, jak produkcja akcesoriów pogrzebowych)
  • handlowej (sklepy internetowe i stacjonarne z wszelkich branż, także specjalistycznych, np. wyposażenie łazienek, maszyny drukarskie, dywany, artykuły dziecięce i zabawki)
  • usługowej (m.in. agencje reklamowe, drukarnie, kancelarie prawne, firmy informatyczne, biura rachunkowe, fotografia i wideo-filmowanie, tłumacze, restauracje, kancelarie doradztwa finansowego, a nawet… iluzjonista)
  • rolniczej (np. fermy drobiu, maszyny rolnicze, akcesoria rolnicze)
  • a także organizacje pozarządowe, fundacje i stowarzyszenia…

Być może Twoja branża naprawdę jest wyjątkowo specyficzna, ale dotąd nie spotkaliśmy jeszcze takiej firmy, w której nie dałoby się tego Systemu w całości lub ogromnej części wdrożyć. Nawet w przypadku kancelarii prawnych (którym samorządy prawnicze zakazują działań marketingowych) można wdrożyć ok. 80% metod Partyzanckiej Promocji.

Nie spotkaliśmy też dotąd firmy zbyt małej lub zbyt dużej, by zastosować ten system. Nasi Klienci prowadzą firmy różnej wielkości, począwszy od jednoosobowych, a skończywszy na firmach rodzinnych zatrudniających ponad 200 osób.

Jak oceniają ten System firmy, które go poznały?

Liczba firm, które do tej pory poznały i stosują System Partyzanckiej Promocji: 2503

Ocena Systemu Partyzanckiej Promocji według tych firm w skali 0-10: 9,4

89,6% uczestników deklaruje, że zdecydowanie poleciłoby System Partyzanckiej Promocji innym przedsiębiorcom.

Część z pozostałych uczestników swoje wątpliwości wobec polecania Systemu uzasadniła: nie będę polecać, bo nie chcę, żeby moja konkurencja poznała te metody.

Andrzej Gawroński
System Partyzanckiej Promocji pozwolił mi rozszerzyć wiedzę i stosować choćby takie techniki, jak skupienie się na klientach, którzy spróbowali już naszych usług. Stali się oni medium, które na początku działania naszej restauracji dużo wnosi w reklamę i przyciąga klientów. Kolejnych klientów zdobywamy jakością kuchni oraz atmosferą swojskości, którą u nas „lansujemy”.

Zastosowaliśmy też pewien trik związany z podaniem jednego z trunków (olbrzymi wpływ na jakość, a niewielki koszt), którego ze świecą szukać nawet w uznanych restauracjach i pubach w większych miastach.
Andrzej Gawroński, właściciel restauracji "Stara Octownia", Puławy
Zuzanna Łabno
System Partyzanckiej Promocji pokazuje nowoczesne metody marketingu, które pozwalają stworzyć niesamowite relacje z klientem, przy wykorzystaniu bardzo niewielkich nakładów finansowych. Praktyczne ćwiczenia pozwalają od razu po warsztatach wdrożyć pozyskane techniki u siebie w firmie.
Zuzanna Łabno, właściciel HELP4EYES.com, Tarnów
Dariusz Janczak
Warsztaty „System Partyzanckiej Promocji” prowadzone przez Pawła Królaka pozwoliły mi w bardzo świeży sposób spojrzeć na zagadnienie zdobywania klientów. Dały także solidną dawkę inspiracji. Dla mnie bardzo istotną ich częścią było to, jak sprawić, by moi klienci jeszcze chętniej do mnie wracali. Szczerze polecam każdemu przedsiębiorcy szukającemu nowych rozwiązań!
Dariusz Janczak, Imaginalis.pl, Lublin
Łukasz Marczewski
Często przedsiębiorcy stają przed wyborem braku promocji swojej firmy lub ogromnych kosztów zlecenia tego na zewnątrz. Warsztaty, na których byłem, genialnie rozwiązują ten problem. Pokazują, jak przy bardzo ograniczonym budżecie działać na rynku i skutecznie pozyskiwać klientów, nawet pod radarem konkurencji. Jeśli jesteś małą firmą z ograniczonym budżetem, koniecznie poznaj te metody.
Łukasz Marczewski, Frool.pl, LukaszMarczewski.pl,Lublin
Kamila Głąb
Zanim poświęcę czas i pieniądze na jakiekolwiek szkolenie, muszę upewnić się, że jest ono wartościowe, a przekazana wiedza pomoże mi rozwiązać konkretne problemy lub przyspieszyć osiągnięcie założonych celów. Na warsztatach “System Partyzanckiej Promocji” poznałam konkretne wskazówki, a właściwie cały proces do wykorzystania od zaraz, jak pozyskać klientów, którzy będą wierni przez lata i nie skuszą się na tańsze oferty sieciówek. Te warsztaty były dla mnie jedną z najlepszych inwestycji w rozwój firmy, dlatego aktualnie uczestniczę w bardziej zaawansowanej ich części, czyli w Programie Wdrożeniowym.
Kamila Głąb, menedżer Palarni Kawy “Entos” SmakKawy.pl, Świdnik
Agata Krzyżanek
Warsztaty „System Partyzanckiej Promocji” wg mnie są doskonałe zarówno dla planujących, rozpoczynających, bądź posiadających biznes już kilka, a nawet kilkadziesiąt lat! Mi osobiście przyniosły wiele pożytku, ponieważ podpowiedziały mi, jak wiele mogę jeszcze dać korzyści moim Klientom oraz swojej firmie, by odnosiła jeszcze większe sukcesy.
Agata Krzyżanek, właścicielka sklepu ze zdrową żywnością i ekologicznymi kosmetykami Serce Natury, Lublin
Kamila Głąb
"System Partyzanckiej Promocji" to nasze ulubione szkolenie w ramach programu CLF. Jest skuteczne i daje niekończącą się listę pomysłów na wyróżnienie się na tle konkurencji. I to bez ponoszenia olbrzymich kosztów na reklamę.

Celowo użyliśmy sformułowania "niekończąca się" lista, bo za każdym razem, kiedy przesłuchujemy materiały, do głowy przychodzą nam nowe pomysły, jak zwiększyć przewagę nad większymi firmami i stać się coraz lepszymi "partyzantami". Dlatego polecamy, by wracać do szkolenia co jakiś czas. Szkolenie jest pełne przykładów, które możemy odnieść do swojej branży.

Pozdrawiamy,
Kornelia i Wojciech Sochowie, Coraz Lepszy Sklep Zoologiczny AmazoniaZoo.pl, Lublin

Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne

Czy to na pewno mi pomoże? Zobacz, dlaczego NIC nie ryzykujesz

Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:

„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.

Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.

Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.

Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.

W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.

Gwarancja i zadowolenie

Zamawiam dostęp online do szkolenia wideo "System Partyzanckiej Promocji" za 497 zł

Kup teraz!

Jakie mogą być efekty wdrożenia tego systemu w Twojej firmie?

Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby nowe metody wyróżniania się i promocji (pierwszy, drugi i czwarty element Systemu), które poznasz w ramach Systemu Partyzanckiej Promocji, ściągnęły do Twojej firmy o 15% więcej potencjalnych klientów niż teraz...

Wyobraź sobie, co by się stało, gdybyś stosując metody odwracania ryzyka (trzeci element Systemu) sprawił, że o 15% wzrośnie skuteczność Twojej sprzedaży (tzw. konwersja). Innymi słowy, spośród osób odwiedzających Twoją firmę czy sklep o 15% więcej potencjalnych klientów ostatecznie zdecyduje się na zakup...

Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby stosowanie całego Systemu sprawiło, że o 15% wzrośnie średnia wartość zakupu klienta...

Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby nowe podejście do klienta po zakupie (piąty element systemu) sprawiło, że o 15% więcej klientów będzie wracać i robić kolejne zakupy oraz polecać Twoją firmę znajomym...

Czy to realny wynik?

Tego nie wiemy. To zależy od specyfiki Twojej branży oraz od tego, jak dziś wygląda Twoja sprzedaż. Ale żeby każdy z tych obszarów wzrósł o 15%, naprawdę nie trzeba dużo. Może się okazać, że w Twoim przypadku te wzrosty będą jeszcze wyższe!

A zobacz, jakie to daje efekty razem…

115% x 115% x 115% x 115% =
łączny wzrost sprzedaży o 74,9%!!!

Czy taki wynik byłby dla Ciebie interesujący?

Zamawiam dostęp online do szkolenia wideo "System Partyzanckiej Promocji" za 497 zł

Kup teraz!

Kto prowadzi szkolenie?

Paweł Królak - przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.

W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 19000 klientów, zatrudnia 60 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).

Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.

Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.

Paweł Królak

Dane techniczne szkolenia

  • forma szkolenia: wideo online (21 nagrań)
  • łączny czas wideo: 181 minut
  • dodatkowe materiały w formacie PDF
Technikalia