W 60 minut omówię 6 głupich błędów, jakie popełniają nawet najlepsi przedsiębiorcy i dam Ci 18 praktycznych metod poprawy sprzedaży i ustabilizowania firmy na drodze do jej ciągłego rozwoju.
Przeanalizowałem przypadki 600 różnych firm i widzę, że większość ich kłopotów wynika z 6 podstawowych problemów. To daje nadzieję, bo gdy znamy problemy, znajdziemy ich rozwiązania!
Wielu moich klientów miało już takie przypadki, że po zaledwie 2-3 miesiącach od zastosowania rozwiązań, które proponuję, nagle okazywało się, że sprzedaż potrafiła się podwoić... A niedawno rozmawiałem z jednym z klientów, panem Mariuszem, który mówił, że po wdrożeniu rozwiązań, które mu proponowałem na szkoleniu, jego firma w rok urosła dziesięciokrotnie...
Wszystkie porady są praktyczne, nastawione na działanie, więc marzyciele z nich nie skorzystają. A Ty, uważasz się za marzyciela czy przedsiębiorcę?
Często słyszę od swoich Klientów, że z jednej godziny naszego szkolenia dowiadują się więcej konkretów niż z 2-3 dni szkoleń u typowych trenerów biznesu. Sprawdź to osobiście.
1. Jak bez dodatkowej reklamy sprzedawać więcej – strategia wielkich biznesów do zastosowania nawet w najmniejszej firmie.
2. Dwa rodzaje produktów i ich wartości – jak zwiększyć marże i nie odstraszać klientów cenami?
3. Z jakimi klientami się kontaktować, by coraz więcej zarabiać – złapiesz się za głowę, dlaczego jeszcze tego nie robisz!
4. Dwa bardzo konkretne rodzaje czynności, które gwarantują Ci nowych klientów. Przestań marzyć, a zacznij to robić – nie odpędzisz się od zamówień!
5. Jak zrobić święto ze zdobywania klientów? Jeden dzień, który odmieni kształt Twojego biznesu, nawet, gdy masz jednoosobową działalność.
6. Jak ograniczyć swoje działania i pozyskać więcej klientów? Bez tego możesz zamknąć firmę.
7. Co zmienić w ulotkach, katalogach i ofertach, by klient widząc je, natychmiast poczuł "CHCĘ TO!"
8. O czym naprawdę powinna być strona internetowa, by działała lepiej niż handlowiec, a ograniczenia sprzedaży przestały istnieć?
9. Jak rozmawiać z klientami, by sami zaczęli Cię pytać o szczegóły zamówienia?
10. Jak sprzedawać tym, którzy myślą, że nie potrzebują tego, co sprzedajesz? I dobrze zarobić, bo to będą świetni i wierni klienci, którzy nawet nie pomyślą o konkurencji.
11. Sprzedaż w małych dawkach – o czym mówić klientom, by sami przechodzili do sprzedaży?
12. Sprzedukacja – najskuteczniejsza metoda zdobywania klientów nie ceną, lecz…. Raczej nie zgadniesz, więc muszę Ci to wyjaśnić.
13. Co zrobić, by głupie przypadki nie zrujnowały Twojego biznesu, topiąc Cię w kosztach i rachunkach?
14. Mało znana zasada, która dotyczy wszystkich form reklamy i sprawia, że na nich zarabiasz, a nie tracisz, jak ci, którzy tej zasady nie przestrzegają i płaczą, że reklama nie działa…
15. Zabawny sekret najskuteczniejszych reklam – tak się wygrywa z konkurencją!
16. Przewidywalna forma sprzedaży, która odróżnia świetne firmy od skazanych na upadek i gwarantuje płynne i stałe przychody.
17. Dwa rodzaje działań, które skracają czas pracy nad pozyskiwaniem klientów i zwiększają ich liczbę – nawet po miesiącu.
18. Jak sprawić, by pracownicy prawie bez nadzoru dokładnie wypełniali swoje obowiązki w najlepszy możliwy sposób?
Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne
Paweł Królak - przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.
W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 19000 klientów, zatrudnia 60 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).
Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.
Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.
Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:
„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.
Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.
Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.
Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.
W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.