Sprzedaż możesz zwiększać na wiele sposobów.
Z pewnością od razu myślisz o reklamie, ulotkach, ogłoszeniach i akcjach promocyjnych z dużymi rabatami?
A ja chcę Ci pokazać, jak takiej reklamy NIE ROBIĆ, by nie tracić na nią więcej pieniędzy.
Poznasz za to zupełnie nowe sposoby robienia tego, co najważniejsze dla Twojej firmy - zdobywania klientów i zwiększania sprzedaży.
Nowe sposoby, które nie tylko ostatecznie nic Cię nie kosztują, ale też sprawiają, że możesz stać się najbardziej rozpoznawalną firmą w swojej branży! I bez żadnej reklamy przyciągać mnóstwo nowych klientów.
Często wystarczy, że Twoja firma stanie się tylko odrobinę lepsza od konkurencji.
To jest tak samo, jak ze złotym medalem olimpijskim.
Między pierwszym miejscem (medal złoty), a drugim (medal srebrny) różnice są minimalne. Te drobne różnice oddzielają najlepszych od całej reszty.
Tak na przykład było na zimowych igrzyskach w Soczi w łyżwiarstwie szybkim.
15 lutego 2014 r. w biegu na 1500 metrów Zbigniew Bródka zdobył złoty medal z wynikiem 1:45,006. Drugie miejsce zdobył faworyt, Holender Koen Verweij, który przegrał z Polakiem o 0,003 s.
Holendrzy uznawani są za najlepszych panczenistów świata. A jednak Polak postarał się tylko odrobinę bardziej i wygrał. Był tylko o 0,003 sekundy szybszy.
Nauczę Cię prostych, ale bardzo potężnych technik zdobywania klientów, które możesz zastosować praktycznie od zaraz. Sięgasz po nie w dowolnej chwili, Ty decydujesz, kiedy ich użyć i jak.
Teraz, żeby zyskać dostęp do nowych klientów, nie musisz wydawać pieniędzy ani nawet poświęcać na to dużo czasu!
Nietypowy przykład:
Pub w dużym mieście. Chciał przyciągać ludzi na piwo, szczególnie takich, którzy lubią sport. Większość pubów robi to na zasadzie dawania rabatów, niższych cen piwa na czas meczów, etc. Ale to już nie działa. Ludziom się już takie rabaty czy „tańsze piwo” znudziły. Na nikim to już nie robi wrażenia.
Więc właściciele postanowili zrobić coś bardzo niestandardowego...
Zamiast dawać 50% rabatu na piwo, wprowadzili zasadę, że grasz o piwo z kelnerem.
Kelner rzuca monetą, jeśli wybierzesz właściwą stronę monety (np. orła) i taka wypadnie, to nie płacisz w ogóle za piwo. Jeśli wypadnie druga strona (w naszym przypadku reszka), to płacisz pełną kwotę.
Z punktu widzenia właścicieli pubu, jest to gra o takim samym „koszcie” jak rabat 50%, który dotychczas dawali. Ale doświadczenie klientów było niesamowite. Dawało frajdę z zagrania. Uruchamiało żyłkę hazardzisty.
Od tej pory klienci nie tylko woleli przyjść do tego pubu, by zagrać, ale dodatkowo wszystkim znajomym opowiadali, że tam się gra o piwo i zabierali ich ze sobą. Mało tego, gdy przegrywali, to... zamawiali drugie, by się odegrać!
W ten sposób pub przyciągnął mnóstwo nowych klientów, którzy zamawiali znacznie więcej piwa niż zwykle. Dzięki temu właściciele osiągnęli znacznie większy zysk, mimo „rozdawania” piwa za darmo.
To tylko jeden z najprostszych przykładów łatwego zwiększania sprzedaży.
Jak widzisz, nie ma to nic wspólnego z reklamą, marketingiem ani promocją. Zmieniasz tylko jeden mały szczegół i przyciągasz tłumy klientów.
Podam Ci nieco inny przykład.
Na rynku firm zajmujących się koszeniem trawy i pielęgnacją ogrodów wszyscy walczyli tym, co zwykle, czyli obiecywali, że będą szybsi, tańsi i bardziej profesjonalni od innych firm. Ale takie obietnice na nikogo już chyba nie działają.
Pewna firma poszła pod prąd. Zrobiła coś, o czym inni nie pomyśleli.
Zaoferowała klientom usługi, które wcale nie były tańsze, ale za to obiecali (i dotrzymali słowa), że używać będą tylko cichych urządzeń (nazwali to „Silent Gardening”).
Dzięki temu klienci mogli spokojnie spać do południa lub odpoczywać w inny dowolny sposób, gdy w tym czasie pracownicy firmy dbali o ich trawnik i ogródek. Mieli spokój, bo nagle w sobotni poranek nie budził ich dźwięk kosiarki na trawniku.
I płacili za ten spokój więcej niż innym firmom.
Dzięki warsztatom „System Partyzanckiej Promocji” zyskasz nowe spojrzenie na swoje produkty, usługi i klientów.
Z każdą chwilą zaczniesz dostrzegać coraz więcej nowych możliwości zwiększania sprzedaży.
Niektóre Cię zachwycą. Inne zdziwią. Każda z metod może być początkiem nowej drogi dla Twojego biznesu, stać się źródłem nowych klientów, które nigdy się nie wyczerpie.
Podsunę Ci świeże pomysły, na jakie konkurencja jeszcze nie wpadła i nie wpadnie, chyba że... też skorzysta z tego systemu!
Jak pewnie zaczynasz zauważać, efektywne zwiększanie sprzedaży nie ma nic wspólnego z tanimi trikami marketingowymi.
To działa, bo zaczynasz się skupiać na niestandardowych metodach zaspokajania potrzeb i pragnień klientów. Szukasz wyjątkowych korzyści i tanich sposobów ich dostarczania.
To są tak skuteczne metody, że aż chce się ich używać codzienne.
Stać Cię na więcej, niż myślisz!
Tylko musisz jak najszybciej:
Już od pierwszej chwili będziesz mieć coraz więcej nowych możliwości zwiększania sprzedaży, nawet jeśli prowadzisz bardzo małą firmę.
4 fundamentalne zasady, bez których jakiekolwiek działania marketingowe pozbawione są sensu.
Obsługa klienta, która może albo zniszczyć, albo niezwykle wzmocnić wszelkie późniejsze działania marketingowe.
Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł
Być może zastanawiasz się, czy ten System jest właściwym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Być może masz wątpliwości, czy Twoja firma nie jest za mała (lub za duża), by z niego skorzystać. A poza tym na pewno działasz w specyficznej i nietypowej branży… (każda branża tak o sobie myśli).
Do tej pory z tego systemu skorzystało ponad 2500 firm z najróżniejszych branż:
Być może Twoja branża naprawdę jest wyjątkowo specyficzna, ale dotąd nie spotkaliśmy jeszcze takiej firmy, w której nie dałoby się tego Systemu w całości lub ogromnej części wdrożyć. Nawet w przypadku kancelarii prawnych (którym samorządy prawnicze zakazują działań marketingowych) można wdrożyć ok. 80% metod Partyzanckiej Promocji.
Nie spotkaliśmy też dotąd firmy zbyt małej lub zbyt dużej, by zastosować ten system. Nasi Klienci prowadzą firmy różnej wielkości, począwszy od jednoosobowych, a skończywszy na firmach rodzinnych zatrudniających ponad 200 osób.
Liczba firm, które do tej pory poznały i stosują System Partyzanckiej Promocji: 2503
Ocena Systemu Partyzanckiej Promocji według tych firm w skali 0-10: 9,4
89,6% uczestników deklaruje, że zdecydowanie poleciłoby System Partyzanckiej Promocji innym przedsiębiorcom.
Część z pozostałych uczestników swoje wątpliwości wobec polecania Systemu uzasadniła: nie będę polecać, bo nie chcę, żeby moja konkurencja poznała te metody.
Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne
Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:
„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.
Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.
Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.
Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.
W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.
Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł
Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby nowe metody wyróżniania się i promocji (pierwszy, drugi i czwarty element Systemu), które poznasz w ramach Systemu Partyzanckiej Promocji, ściągnęły do Twojej firmy o 15% więcej potencjalnych klientów niż teraz...
Wyobraź sobie, co by się stało, gdybyś stosując metody odwracania ryzyka (trzeci element Systemu) sprawił, że o 15% wzrośnie skuteczność Twojej sprzedaży (tzw. konwersja). Innymi słowy, spośród osób odwiedzających Twoją firmę czy sklep o 15% więcej potencjalnych klientów ostatecznie zdecyduje się na zakup...
Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby stosowanie całego Systemu sprawiło, że o 15% wzrośnie średnia wartość zakupu klienta...
Wyobraź sobie, co by się stało, gdyby nowe podejście do klienta po zakupie (piąty element systemu) sprawiło, że o 15% więcej klientów będzie wracać i robić kolejne zakupy oraz polecać Twoją firmę znajomym...
Tego nie wiemy. To zależy od specyfiki Twojej branży oraz od tego, jak dziś wygląda Twoja sprzedaż. Ale żeby każdy z tych obszarów wzrósł o 15%, naprawdę nie trzeba dużo. Może się okazać, że w Twoim przypadku te wzrosty będą jeszcze wyższe!
A zobacz, jakie to daje efekty razem…
Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł
Paweł Królak - przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.
W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 19000 klientów, zatrudnia 60 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).
Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.
Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.