Kontakt

Kinga Powierża

Kinga Powierża

Opiekunka Coraz Lepszych Przedsiębiorców

Masz pytanie? Zainteresowały Cię nasze rozwiązania?

Zadzwoń 733 009 568 (godz. 9.00-15.00)
lub napisz do nas biuro@corazlepszafirma.pl



Potrzebujesz podpowiedzi?

Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - tu szybko znajdziesz rozwiązanie

I. Nie mogę się zalogować

Aby zalogować się do swojego konta, wejdź na naszą stronę www.corazlepszafirma.pl/logowanie/.

W polu „E-mail” wpisz swój adres mailowy, który podałeś/aś podczas składania zamówienia.

W polu “Hasło” wpisz ustawione przez siebie hasło. Jeśli to Twoje pierwsze logowanie do Panelu Klienta, wpisz tymczasowe hasło, które otrzymałeś/aś od nas w wiadomości mailowej.

Jeśli nie pamiętasz, na jaki adres mailowy założyłeś/aś konto - napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl - podpowiemy :)

1_1

Mail do logowania to ten, który podałeś/aś nam podczas składania zamówienia oraz na który otrzymałeś/aś od nas wszelkie informacje związane z realizacją zamówienia.

Tymczasowe hasło, potrzebne do pierwszego logowania, przesłaliśmy do Ciebie w wiadomości mailowej. Jeśli nie możesz jej odnaleźć, skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła: https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/nie-pamietam-hasla

W razie dalszych problemów z dostępem do konta, napisz do nas na: biuro@corazlepszafirma.pl

Jeśli podczas logowania otrzymujesz powiadomienie o nieprawidłowych danych lub braku użytkownika, w pierwszej kolejności sprawdź, czy logujesz się mailem, który podałeś podczas składania zamówienia. Jeśli nie pamiętasz, na jaki adres mailowy zakładałeś/aś konto, odezwij się do nas - podpowiemy.

W razie dalszych problemów z dostępem do konta, napisz do nas na maila: biuro@corazlepszafirma.pl

Jeśli chciałbyś/chciałabyś zmienić adres mailowy do logowania do Panelu Klienta, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl – uaktualnimy Twoje dane w naszym systemie.

a. Jeżeli nie pamiętasz hasła lub nie dotarła do Ciebie wiadomość z tymczasowym hasłem, skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła (https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/nie-pamietam-hasla). Znajduje się ona pod przyciskiem „Zaloguj”, w prawym dolnym rogu. 1_5a

b. W polu "E-mail" wpisz adres mailowy, którym logujesz się do Panelu Klienta i potwierdź zresetowanie hasła przyciskiem „WYŚLIJ”.

1_5c c. W ciągu maksymalnie 2-3 minut, otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Jeśli wiadomość do Ciebie nie dotarła, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl

1_5c2

d. Kliknij w link, który od nas otrzymałeś/aś i ustaw nowe hasło - powinno składać się z minimum 8 znaków i może być połączeniem liter i cyfr.

1_5d

e. Kiedy ustawisz nowe hasło, zaloguj się do Panelu Klienta ponownie (www.corazlepszafirma.pl/logowanie).

f. Hasło do logowania możesz również zmienić w Panelu Klienta. Wystarczy, że po zalogowaniu (www.corazlepszafirma.pl/logowanie) wybierzesz zakładkę „Twoje konto” → „Zmiana hasła”. Kolejne etapy zmiany hasła są identyczne jak w przypadku wyboru opcji przypomnienia hasła.

1_5f

II. Gdzie jest moje szkolenie?

Każde wykupione szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta na naszej stronie (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) w zakładce „Szkolenia online". 2_1

Wszystkie nasze szkolenia są produktami online. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty udostępniamy Ci je w Panelu Klienta na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia.

Każde szkolenie jest dostępne online w Panelu Klienta (w wersji mp4 - video do odtworzenia na stronie) oraz mp3 - do pobrania.

Dla ułatwienia podzieliliśmy szkolenia na mniejsze odcinki. Odtworzony w Panelu odcinek zostanie odznaczony, dzięki czemu będziesz wiedział/a, które części pozostały do odsłuchania.

Jeżeli jesteś jedną z tych osób, które słuchają szkoleń podczas spacerów czy podróży, to dobrze się składa. W Twoim Panelu Klienta szkolenie jest dostępne również do pobrania w wersji mp3. Guzik do pobrania szkolenia w wersji mp3 znajdziesz tuż pod listą odcinków. 2_3

Do każdego szkolenia dołączamy materiały dodatkowe (między innymi checklistę, która pomoże Ci we wdrażaniu wiedzy ze szkolenia oraz weryfikowaniu postępów) i/lub linki do polecanych przez nas materiałów. Materiały dodatkowe znajdują się pod nagraniami poszczególnych części szkolenia. Z łatwością pobierzesz je w plikach PDF. 2_4

Szkolenie udostępnimy w Twoim Panelu Klienta od razu po zaksięgowaniu wpłaty. O zrealizowanym zamówieniu poinformujemy Cię mailowo.

Szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta bezterminowo, tak długo jak będzie istniała Coraz Lepsza Firma.

W pierwszej kolejności spróbuj odświeżyć stronę i/lub odtworzyć szkolenie na innej przeglądarce (np. Chrome, Mozilla, Safari). Jeśli problem będzie dalej występował, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, pomożemy znaleźć rozwiązanie.

Potwierdzenie realizacji zamówienia wraz z informacją o dostępie do szkolenia przesyłamy na adres mailowy podany przy składaniu zamówieniu. Sprawdź, czy wiadomości od nas nie wylądowały w SPAMie, ofertach, promocjach. Jeśli ich nie odnajdziesz, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl.


III. Chcę kupić szkolenie – jak mam to zrobić?

a. Szkolenie możesz zamówić na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania lub w Panelu Klienta.

b. Jeśli to Twoje pierwsze zamówienie u nas, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i z dostępnych szkoleń online wybierz to, którego potrzebujesz, klikając opcję „Chcę się dowiedzieć więcej”.

c. Jeśli jesteś zdecydowany/a, kliknij opcję „Kup teraz”. System przekieruje Cię na stronę realizacji zamówienia. 3_1c

d. Na pierwszym etapie realizacji zamówienia, będziesz mógł/mogła sprawdzić zawartość koszyka, czyli szkolenia, które zamawiasz, oraz ceny netto i brutto.

e. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź do kolejnego etapu, klikając opcję „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”. 3_1e

f. Jako nasz nowy klient nie posiadasz jeszcze bezpłatnego konta na naszej stronie. Wybierz więc na tym etapie opcję „Nie mam jeszcze konta”, a w dostępne pole wpisz swój adres mailowy.
Pamiętaj, aby adres mailowy, który wpisujesz, był aktywny! Będzie on zarówno loginem do Panelu Klienta, jak i adresem do korespondencji. Otrzymasz na niego wszelkie informacje o realizacji zamówienia, a także mail aktywacyjny do Twojego bezpłatnego konta na naszej stronie, na której udostępnimy Ci szkolenie.

Jeśli posiadasz już konto na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/, system poprosi Cię o zalogowanie do niego.

g. W kolejnych krokach uzupełnij dane, dzięki którym będziemy mogli zrealizować Twoje zamówienie. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych i potwierdź je, wybierając opcję „Przejdź dalej”. 3_1g

h. Podsumowanie zamówienia – na tym etapie możesz sprawdzić poprawność danych, które wprowadziłeś/aś. Jeśli zauważysz błąd lub będziesz chciał/a nas o czymś poinformować, zrób to, korzystając z pola „Twój komentarz do zamówienia”.
3_1h
Potwierdź złożenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę”.

i. Jeśli jesteś na tym etapie, to znak, że przyjęliśmy Twoje zamówienie do realizacji. Po Twojej stronie pozostało opłacenie zamówienia. Możesz to zrobić tradycyjnym przelewem bądź poprzez system PayU. 3_1i

Zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym bądź za pośrednictwem serwisu transakcyjnego PayU, który umożliwia płatność szybkim przelewem, kartą (debetową oraz kredytową), a także BLIK-iem.


IV. Kupiłem szkolenie, ale mam dodatkowe pytania

W tej sytuacji opłać zamówienie poprzez szybki przelew dostępny za pośrednictwem systemu PayU. Przy poprawnie zrealizowanej transakcji, szkolenie udostępnimy Ci w ciągu kilku minut od zakończenia składania zamówienia.

Jeśli potrzebujesz zmienić jakiekolwiek dane w zamówieniu, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, bądź zadzwoń 733 009 568.

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, bądź zadzwoń na 733 009 568.

Jeśli chciałbyś otrzymać fakturę proforma, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, prześlemy ją do Ciebie.

O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować mailowo. Sprawdzaj więc na bieżąco swojego maila, którego podałeś podczas składania zamówienia.


V. Mam pytanie o Program Rozwoju CorazLepszaFirma.pl

a. Lekcje Programu Rozwoju udostępniamy co miesiąc na dwa sposoby – wysyłamy je do Ciebie kurierem (na płycie CD - jeśli wybrałeś/aś taką opcję) oraz udostępniamy (w wersji mp3) w Panelu Klienta. 5_1a

Znajdziesz je w Panelu Klienta (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia/lista-lekcji-pr) w zakładce „Program Rozwoju” → „Lekcje”.

b. Każdą z udostępnionych lekcji możesz odtworzyć na naszej stronie lub pobrać w wersji mp3. 5_1b

c. Podobnie jak w przypadku pojedynczych szkoleń, również do Lekcji Programu Rozwoju dołączamy materiał dodatkowy, którym jest „Instrukcja do lekcji”. Możesz ją pobrać w PDF - instrukcję znajdziesz pod listą odcinków. 5_1c

Lekcje Programu Rozwoju udostępniamy Ci bezterminowo - będziesz miał/a do nich dostęp na swoim koncie nawet po zakończeniu Programu Rozwoju.

Jako Uczestnik Programu Rozwoju w Pakiecie Ekspert bądź VIP masz dostęp do dodatkowych elementów Programu, takich jak archiwum nagrań webinarów Q&A oraz webinarów z Ekspertem. Znajdziesz je w zakładce „Program Rozwoju”.

Materiały możesz odsłuchać w Panelu Klienta, a także pobrać w wersji mp3. 5_3

Znak „Uczestniczymy w Programie Rozwoju CorazLepszaFirma.pl” jest dostępny na Twoim koncie (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) w zakładce „Program Rozwoju” → „Do pobrania”.

Możesz go wykorzystać na swojej stronie internetowej, bądź w materiałach promocyjnych. 5_4

Link do Forum wysłaliśmy Ci w mailu powitalnym. Jeśli nie możesz go znaleźć, zaloguj się do Panelu Klienta (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia). Wejdź w zakładkę „Program Rozwoju”, a następnie „Forum CLF”, dzięki temu zostaniesz bezpośrednio przekierowany na stronę Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców na Facebooku.

Gdy będziesz na stronie Forum, wybierz opcję „Dołącz do grupy” i w oknie weryfikacyjnym wpisz adres mailowy, którym logujesz się do Panelu. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować Cię jako aktywnego Uczestnika Programu Rozwoju i dodać do grupy. Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl 5_5

Do Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców na Facebooku może dołączyć Uczestnik Programu Rozwoju w Pakiecie Ekspert lub VIP oraz dwie dodatkowe osoby (wspólnicy lub współpracownicy).

Jeśli chcesz zmienić adres do wysyłki płyt z lekcjami Programu Rozwoju, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl lub zadzwoń 733 009 568 - uaktualnimy dane w naszym systemie.

Jeśli chcesz zmienić dane do faktury, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl lub zadzwoń 733 009 568 - uaktualnimy dane w naszym systemie.

Wysyłkę lekcji Programu Rozwoju realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD.

Lekcje wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.

Oczywiście – jeśli nie potrzebujesz lekcji w formie fizycznej, daj nam znać, a będziemy Ci udostępniać kolejne Lekcje wyłącznie w formie mp3. Lekcje zostaną Ci udostępnione w Panelu Klienta w zakładce „Program Rozwoju”.

Wizytówka w Katalogu Coraz Lepszych Przedsiębiorców jest formą promocji Twojej firmy, a jej publikacja jest całkowicie dobrowolna. Jeśli nie chcesz z niej korzystać, po prostu nas o tym poinformuj, nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami.

Aby podpisać umowę poprzez Autenti, nie musisz zakładać własnego konta. Link do umowy otrzymujesz na swój adres e-mail, a kod SMS do autoryzacji na swój numer telefonu. Podpisanie umowy jest bardzo intuicyjne i trwa kilka minut. Wymaga jedynie dostępu do Twojego maila i telefonu.


VI. Mam pytania o moją fakturę

Fakturę wysyłamy na adres mailowy, który podałeś/aś podczas składania zamówienia. Jeśli nie możesz odnaleźć maila z fakturą, znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta na naszej stronie.

Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wejdziesz w zakładkę „Twoje Zamówienia”. Będziesz mógł pobrać wybraną fakturę w wersji PDF. Jeśli faktura do Ciebie nie dotarła, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl – prześlemy ją do Ciebie ponownie.

Jeśli potrzebujesz duplikatu faktury, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl. Gotowy duplikat prześlemy w mailu zwrotnym.

Jeśli potrzebujesz faktury, a nie możesz jej znaleźć na swojej skrzynce mailowej, znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta na naszej stronie.

Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wejdziesz w zakładkę „Twoje Zamówienia”. Będziesz mógł pobrać wybraną fakturę w wersji PDF.

Faktury wystawiamy na firmy zarejestrowane w Polsce lub na osobę fizyczną.

Fakturę za zamówione szkolenie otrzymasz najpóźniej 2, 3 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty.


VII. Jak działa Gwarancja Satysfakcji?

7

Gwarancja Satysfakcji to czas, jaki dajemy Ci po zakupie naszych szkoleń online, na przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce, czyli w Twojej firmie. Jest ona ważna przez 90 dni od zakupu szkolenia. W tym czasie możesz weryfikować, jakie efekty wniosły do Twojego biznesu wskazówki przekazane w materiale. Jeśli uznasz, że wiedza ta nie była wystarczająca, w ramach Gwarancji Satysfakcji oddamy Ci pieniądze, które przeznaczyłeś na zakup szkolenia.

Jeśli chcesz skorzystać z Gwarancji Satysfakcji, wyślij do nas maila na adres biuro@corazlepszafirma.pl i napisz, które szkolenie nie spełniło Twoich oczekiwań. Masz na to aż 90 dni od zakupu szkolenia. Nie musisz podawać przyczyny i uzasadniać swojej decyzji.

Każde zgłoszenie realizowane jest niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości o chęci skorzystania z Gwarancji Satysfakcji.
W odpowiedzi na wiadomość otrzymasz od nas fakturę korygującą do złożonego zamówienia. Wystarczy, że potwierdzisz odbiór faktury korygującej, a my zwrócimy Ci środki za wykupione szkolenie.

Zwrot pieniędzy w ramach Gwarancji Satysfakcji realizujemy przelewem na wskazane przez Ciebie konto po potwierdzeniu przez Ciebie odbioru faktury korygującej za szkolenie. Pieniądze otrzymasz w ciągu maksymalnie kilku dni od potwierdzenia odbioru faktury korygującej.


VIII. Bezpłatne poradniki

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi bezpłatnymi poradnikami, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i wybierz ten, którego potrzebujesz. 8_11
Na następnej stronie podaj swój adres email, na który mamy przesłać link do pobrania poradnika, a następnie potwierdź to, klikając przycisk “Pobieram”. 8_12
W przeciągu kilku minut na podany adres email otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do pobrania materiału.

Link do pobrania poradnika wysyłamy na podany przez Ciebie adres mailowy. Niestety zdarza się tak, że część naszych wiadomości trafia do spamu, ofert, czy promocji, dlatego w pierwszej kolejności sprawdź te foldery w swojej skrzynce. Czasem zdarza się również tak, że wiadomości są blokowane przez wewnętrzne filtry antyspamowe, o których istnieniu użytkownik poczty nawet nie zdaje sobie sprawy.
Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mógł znaleźć wiadomości z linkiem, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, a z przyjemnością Ci go wyślemy.


IX. Dopisz lub wypisz mnie z newslettera

Do naszego newslettera możesz zapisać się poprzez ten link: promo.corazlepszafirma.pl/newsletter. W wolne pole wpisz swój adres mailowy i potwierdź zapisanie się do naszego newslettera poprzez opcję “Zapisz mnie teraz!”. 9_1

Jeśli chciałbyś wypisać się z naszego newslettera, pod każdą otrzymaną od nas wiadomością, jest dostępna opcja “Rezygnacja z newslettera”. Wystarczy skorzystać z tej opcji, bądź napisać do nas na biuro@corazlepszafirma.pl i wskazać, jaki mail mamy usunąć z naszej listy mailingowej.

Każde ze szkoleń proponowanych w newsletterze znajdziesz na naszej stronie www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania

Adres Biura:

CorazLepszaFirma.pl
ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin

Właścicielem CorazLepszaFirma.pl jest:

CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 80 lok. 39, 00-175 Warszawa
NIP: 525-281-50-75 | REGON: 385523975 | KRS: 0000827656

Numer konta:
24 1140 1078 0000 3162 8100 1003 (mBank)